بهروز نعمتی نماینده مردم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تهران:

چرا امضا‌کنندگان طرح شفافیت آرا به آن رای مثبت ندادند؟

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: من طرح شفافیت را امضا نکردم اما سوالم اینجاست که چرا کسانی که آن را امضا کرده‌اند به این طرح رای مثبت ندادند.

چرا امضا‌کنندگان طرح شفافیت آرا به آن رای مثبت ندادند؟
کد خبر: 342093
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۱۶:۵۴:۵۸

اعتمادآنلاین| بهروز نعمتی نماینده مردم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تهران در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به طرح نمایندگان برای شفافیت آرا در مجلس گفت: من این طرح را امضا نکرده‌ام اما سوال اینجاست؛ چرا کسانی که آن را امضا کرده‌اند زمان رای‌گیری در صحن به آن رای مثبت ندادند.

وی افزود: من شفاف‌سازی را به طور کل امر مطلوبی می‌دانم و حامی آن هستم اما نه اینکه شفاف‌سازی فقط در مورد رای‌گیری نمایندگان باشد، بلکه باید شفاف‌سازی را در همه عرصه‌ها در کشور شاهد باشیم.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: طرح شفافیت آرای نمایندگان در مجلس در حال بررسی است و تنها فوریت آن به تصویب نمایندگان نرسیده و این گونه نیست که این طرح کنار گذاشته شده باشد، بلکه رسیدگی به آن به صورت عادی در دستورکار مجلس قرار دارد.

نعمتی خاطرنشان کرد: ما باید در همه عرصه‌ها در کشور شاهد شفافیت باشیم و نباید این شفافیت محدود به یک مورد و یا موارد اندک باشد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها