معاون استاندار کرمان:

دستورالعمل جدید نحوه تهاتر اوراق تسویه خزانه باید تسهیل شود

کرمان - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: دستورالعمل جدید نحوه تهاتر اوراق تسویه خزانه برای دستگاه‌های اجرایی محدودیت‌هایی ایجاد کرده و لازم است تا اصلاحاتی در آن انجام شود.

دستورالعمل جدید نحوه تهاتر اوراق تسویه خزانه باید تسهیل شود
کد خبر: 342098
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۱۷:۳۴:۱۷

اعتمادآنلاین| سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی در پنجمین جلسه شورای فنی استان با اشاره به دستورالعمل جدید نحوه تهاتر اوراق تسویه خزانه عنوان کرد: امسال روش کار سخت تر شده و دستگاه ها با محدودیت هایی مواجه هستند.

وی بیان کرد: پیگیرهای لازم برای تسهیل امر را خواهیم داشت تا از طریق استانداری و نماینده‌های مجلس، اصلاحیه‌های لازم را در صورت امکان از تهران داشته باشیم.

آیت‌اللهی موسوی با تاکید بر تکمیل فرم‌های مورد نیاز از سوی دستگاه‌های اجرایی در ارتباط با اجرای بند «و» تبصره 5 ماده واحده قانون بودجه سال 98 گفت: جلسه‌ای هم با پیمانکاران و دستگاه‌های اجرایی خواهیم داشت تا بدهی‌ها شناسایی شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در ادامه این نشست با استناد به گزارش دفتر منطقه‌ای مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی جنوب شرق از وضعیت استاندارد کارخانجات آسفالت استان اظهار کرد: از مجموع 57 کارخانه آسفالت استان، تنها 9 واحد گواهینامه استاندارد را دارند و مابقی در مرحله رفع نقص، تکمیل پرونده و دریافت گواهینامه هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان افزود: محصول تولیدی تعدادی از این کارخانه‌های آسفالت به لحاظ استاندارد مشکلی ندارند، اما به دلایل نقص جزیی در پرونده موفق به دریافت گواهینامه نشدند که باید از دیگر واحدها متمایز گردند.

وی تصریح کرد: واحدهای تولید آسفالتی که محصول آنها غیراستاندارد است و کیفیت لازم را ندارند نیز به صورت جداگانه اعلام شوند تا خرید از آنها انجام نشود.

آیت‌اللهی موسوی گفت: معیارهای اصلی استانداردسازی کارخانجات آسفالت نیز اعلام شوند و برای واحدهای با تولید قابل قبول نیز تا تکمیل پرونده گواهینامه موقت صادر شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها