کد خبر: 342254
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۷ ۱۰:۱۲:۵۶
| |

سیمئونه:

رونالدو حیوانی درنده با رکوردهایی وحشتناک است

سرمربی تیم اتلتیکو مادرید در آستانه دیدار سخت افتتاحیه این تیم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس با توصیفی عجیب لب به تحسین «کریستیانو رونالدو» گشود.

رونالدو حیوانی درنده با رکوردهایی وحشتناک است
کد خبر: 342254
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۷ ۱۰:۱۲:۵۶

اعتمادآنلاین| ‌ «دیگو سیمئونه» 6 ماه پس از حذف دور از انتظار اتلتیکو مادرید از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان فصل گذشته و بدنبال هت‌تریک فوق ستاره پرتغالی در آن دیدار، در مصاحبه‌ای از طاقت‌فرسا بودن فرآیند آماده‌سازی تیمش برای مواجه با توانایی‌های تخریب‌کننده رونالدو صحبت کرد.

شاگردان سیمئونه زمانی که امشب در واندامتروپولیتانو از بانوی پیر پذیرایی می‌کنند، مشتاقانه در انتظار گرفتن انتقام شب تلخ تورین هستند.

و در آستانه این دیدار، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو که در بازی رفت فصل گذشته مقابل یووه، کفر رونالدو و هواداران این تیم را با شادی نامتعارف و توهین‌آمیز پس از گل، درآورده بوده، حالا از تهدیدی که از سوی گربه سیاه سابق کهکشانی، متوجه تیمش اشت، ابراز نگرانی کرد.

سیمئونه در این خصوص اظهار داشت: سخت است که برای مواجه شدن با بازیکنی مثل رونالدو برنامه خاصی را تدارک ببینید؛ او در گل زدن درست مثل یک حیوان درنده است؛ حیوانی درنده با رکوردهایی وحشتناک. هر اتفاقی که در نزدیکی محوطه جریمه ما رخ دهد، خطرناک است. رونالدو توانایی بازی هوایی دارد و به وضوح در مواجهه با دروازه یک حیوان درنده است.

مرد آرژانتینی به دلیل شادی پس از گل غیراخلاقی، از سوی یوفا با جریمه روبرو شد و در پاسخ به این پرسش که آیا بابت آن حرکت پشیمان است؟ اظهار داشت: آن ماجرا به طور کلی حل شد. زمانی که رونالدو بعد از هت‌تریک حرکت مرا تقلید کرد، تصور می‌کنم احساس مرا هم درک کرد.

رونالدو تاکنون برابر اتلتیکو تحت هدایت سیمئونه در مجموع 33 بازی 25 گل به ثمر رسانده و بدون هیچ‌شکی به دنبال افزایش آمار گل‌های خود در واندامتروپولیتانو است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها