گزارش نماینده آق‌قلا از وضعیت مدارس مناطق سیل‌زده در آستانه شروع سال تحصیلی:

24 مدرسه تخریبی آق قلا تا مهر سال آینده بازسازی می شوند/ تحصیل دانش‌آموزان با افزایش شیفت مدارس امکان پذیر است

نورمحمد تربتی‌نژاد، نماینده مردم آق‌قلا در مجلس در مورد وضعیت مدارس مناطق سیل‌زده گفت: 302 مدرسه تعمیری بوده و تا مهر ماه امسال آماده می‌شود. 24 مدرسه تخریبی بوده و حداکثر تا مهر ماه سال آینده بازسازی خواهد شد.

24 مدرسه تخریبی آق قلا تا مهر سال آینده بازسازی می شوند/ تحصیل دانش‌آموزان با افزایش شیفت مدارس امکان پذیر است
کد خبر: 342289
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۷ ۱۰:۴۳:۵۲

اعتمادآنلاین| نورمحمد تربتی‌نژاد، نماینده مردم آق‌قلا در مجلس در مورد وضعیت مدارس سیل‌زده شهرستان آق‌قلا با توجه به اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید هستیم، اظهار کرد: بعضی مدارس تعمیری و بعضی مدارس تخریبی هستند. بازسازی مدارس تعمیری تقریبا تمام شده و مشکل خاصی ندارند. امیدوارم مدارس تخریبی تا مهر ماه سال آینده هم تمام شود. تحصیل دانش‌آموزان نیز با افزایش شیفت مدارس یا عزیمت به ساختمان‌هایی دیگر، سامان‌دهی شده است. فکر نمی‌کنم که مشکل خاصی در تحصیل دانش‌آموزان استان گلستان وجود داشته باشد.

نماینده مردم آق‌قلا در مجلس با استناد به تماس تلفنی خود با مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان اظهار کرد: تعداد مدارس تعمیری در استان گلستان، 302 ساختمان بوده است که بخش بزرگی از کار بازسازی انجام شده و تا اول مهر ماه آماده خواهد شد. استان گلستان 24 مدرسه تخریبی دارد که حداقل تا آخر سال تحصیلی 99 - 98 و حداکثر تا مهر ماه سال آینده آماده خواهند شد.

وی افزود: مدیران آموزش و پرورش استان به من گفتند که دولت در زمینه مدارس تخریبی هیچ کمکی نکرده و صرفا خیرین کمک می‌کنند. آنها انتظار داشتند که دولت در این زمینه اقدامات جدی‌تری انجام دهد.

تربتی نژاد در پایان گفت: به طور کلی امکانات لازم برای دانش‌آموزان مدارس تخریبی اندیشیده شده است. اما ممکن است نارسایی‌هایی وجود داشته باشد. به طور کلی می‌توانم بگویم نگرانی چندان زیادی در این خصوص وجود ندارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها