عباسی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس:

سیاست فشار حداکثری در مقابل مردم ایران تاثیری ندارد/ پررنگ کردن مسئله مذاکره به معنای بازی در زمین ایالات متحده است

اسدالله عباسی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست فشار حداکثری در مقابل مردم ایران تاثیری ندارد و آمریکایی ها در اجرای این سیاستشان با شکست مواجه خواهند شد. ما خیانت و پیمان شکنی آمریکایی ها را دیده ایم و نیازی نیست در زمینشان بازی کنیم.

سیاست فشار حداکثری در مقابل مردم ایران تاثیری ندارد/ پررنگ کردن مسئله مذاکره به معنای بازی در زمین ایالات متحده است
کد خبر: 342306
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۷ ۱۱:۱۴:۱۴

اعتمادآنلاین| اسدالله عباسی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه هدف طرح مجدد موضوع مذاکره از جانب آمریکایی‌ها، ترفندی برای تحمیل خواسته‌های خود و اثبات تأثیرگذاری فشار حداکثری بر ایران است، گفت: ایشان بارها مواضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص مذاکره با ایالات متحده را شفاف بیان کردند که این بیانات برای همه دستگاه ها خصوصا وزارت امور خارجه که در خط مقدم ارتباط با دولت های خارجی است فصل الخطاب‌ محسوب می شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید یادآور شد این سخنان مرتبط با بحث هایی که این روزها برخی از افراد دولتی یا غیردولتی مطرح می کنند مبنی بر اینکه اگر تحریم های برجام برداشته شود، مذاکره می تواند صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه مؤمن از یک سوراخ دو بار ‌گزیده نخواهد شد، ادامه داد: خیانت و پیمان شکنی دشمن را مشاهده کردیم لذا چه ضرورتی دارد فریب آمریکا را بخوریم و در زمین آنها بازی کنیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: باید اذعان کرد نخست وزیر ژاپن، رییس جمهور فرانسه و غیره تلاش کردند با رایزنی زمینه گفتگوی واشنگتن و تهران را فراهم کنند در حالی که این امر رخ نخواهد داد زیرا هم اکنون مسئله مذاکره با آمریکا بر اساس شاخص ها و چارچوب کلی سیاست های کلی نظام امری امکان پذیر نیست.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید یادآور شد سیاست فشار حداکثری در مقابل مردم ایران تاثیری ندارد و آمریکایی ها در اجرای این سیاستشان نیز با شکست مواجه خواهند شد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها