توسط اداره کل محیط زیست وتوسعه پایدار شهرداری تهران صورت گرفت؛

ارزیابی اقدامات و فعالیتهای محیط زیستی منطقه 16

اقدامات و فعالیتهای محیط زیستی منطقه 16 با حضور مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار، شهردار منطقه، معاونین و مدیران هر دو مجموعه مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

ارزیابی اقدامات و فعالیتهای محیط زیستی منطقه 16
کد خبر: 342322
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۷ ۱۱:۳۳:۵۹

اعتمادآنلاین| مدیریت مصرف انرژی و آب در شهرداری تهران جزو اولویتهای اداره کل محیط زیست است که با توجه به ابلاغ آیین نامه مدیریت سبز از سوی دولت به همه دستگاههای اجرایی باید نسبت به اجرای دقیق آن تلاش شود.

در نشست ارزیابی اقدامات و فعالیتهای محیط زیستی منطقه 16، شینا انصاری، مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری با تاکید بر اینکه رویکرد محیط زیستی منطقه نشان از توجه به مباحث محیط زیستی در راستای ارتقای سطح کیفیت زندگی شهروندان دارد، گفت: در سیاست های کلان کشور توجه به محیط زیست یک نیاز و ضرورت است و پررنگ شدن مباحث محیط زیستی در برنامه سوم مدیریت شهری با جدیت دنبال می شود.


وی در ادامه خاطر نشان ساخت: مدیریت مصرف انرژی و آب در شهرداری تهران جزو اولویتهای اداره کل محیط زیست است که با توجه به ابلاغ آیین نامه مدیریت سبز از سوی دولت به همه دستگاههای اجرایی باید نسبت به اجرای دقیق آن تلاش شود.


انصاری در ادامه با اشاره به اینکه پایش منابع آلاینده در منطقه باید روند پویا و مستمر داشته باشد و استانداردهای محیط زیستی لازم در فرایندهای اجرای لحاظ گردد، گفت: مدیریت منطقه 16 از لحاظ کنترل آلایندگی واحدهای صنعتی مطلوب است.


مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار افزود: آموزش نقطه قوت در ارتقاء فرهنگ محیط زیستی و جلب مشارکت شهروندان در مدیریت شهری است که با توجه به اقدامات مثبت منطقه در این زمینه باید توجه بیشتری نسبت به اقدامات آموزشی و فرهنگی انجام گردد.


در ادامه پیمان پورنصر شهردار منطقه 16 خاطر نشان ساخت: محیط زیست مختص به یک واحد و قسمت نیست بلکه نقش فراحوزه ای دارد و تمامی بخشها باید با همکاری و تعامل جهت ارتقای کیفیت زندگی و شاخص های محیط زیستی تلاش کنند.

وی در ادامه افزود: با توجه به منابع محدود باید در زمینه اصلاح فرایندهای مصرف برنامه ریزی گردد تا موجب صرفه جویی در هزینه های مدیریت شهری شود که حاصل آن، ارتقای کیفیت محیط زیست و خدمات شهری است.

منبع: روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها