گودرزی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

تکرار کلیدواژه «مذاکره» مکمل سیاست ایران‌هراسی است/ مسئولان هوشیارتر باشند و فریب دشمن را نخورند

مسعود گودرزی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هیات حاکمه آمریکا با خدعه و تاکید بر کلیدواژه "مذاکره" تلاش کردند به افکار عمومی دنیا اعلام کنند درصدد بکارگیری دیپلماسی هستند و جمهوری اسلامی از گفت‌وگو فرار می کند. این سیاست ادامه ایران هراسی است.

تکرار کلیدواژه «مذاکره» مکمل سیاست ایران‌هراسی است/ مسئولان هوشیارتر باشند و فریب دشمن را نخورند
کد خبر: 342400
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۷ ۱۳:۳۵:۰۸

اعتمادآنلاین| مسعود گودرزی، نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه هدف طرح مجدد موضوع مذاکره از جانب آمریکایی‌ها، ترفندی برای تحمیل خواسته‌های خود و اثبات تأثیرگذاری فشار حداکثری بر ایران است، گفت: ترامپ با پیشنهاد مسئله مذاکره در حال ایجاد موج تبلیغاتی علیه کشورمان است.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار کرد: در واقع هیات حاکمه آمریکا در چند وقت گذشته با مانور بر روی کلید واژه "مذاکره" تلاش کردند به افکار عمومی دنیا اعلام کنند درصدد بکارگیری دیپلماسی هستند و در مقابل جمهوری اسلامی است که از گفتگو و دیپلماسی فرار می کند.

وی با تاکید بر اینکه سیاست ایران هراسی آمریکایی ها در حال اجرایی شدن است و تکرار چندباره مسئله مذاکره بدون شرط یا با پیش شرط بخشی از آن محسوب می شود، ادامه داد: بر این اساس مردم و خصوصا مسئولان باید هوشمندانه و هوشیارتر رفتار کنند و فریب دشمن را نخورند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه خدعه و نیرنگ همواره از سوی آمریکایی ها علیه کشورمان مورد استفاده قرار گرفته است، تصریح کرد: در واقع می توان اذعان کرد دولت جدید ایالات متحده می خواهد فضا و عرصه سیاسی را بر ایران اسلامی تنگ کند تا کشورمان مجبور شود پای میز مذاکره ای حاضر شود که آنها شرایطش را تعیین می کنند در حالی که کور خوانده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه همراهی برخی از کشورها با سیاست ترامپ برای ایجاد زمینه مذاکره بین دو کشور نیز بخش دیگری از سیاست کاخ سفید است، خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که سیاست فشار حداکثری با شکست کامل روبرو بوده و دیگر کارساز نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها