کد خبر: 342455
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۷ ۱۵:۲۴:۵۳
| |

کارشناس نظامی یمنی:

سعودی‌ها را در عمق خاک‌شان غافلگیر می‌کنیم

سرتیپ «عبداللیف المطهر» کارشناس نظامی یمنی حمله به تأسیسات نفتی عربستان را حاوی پیام‌های متعدد سیاسی، نظامی و اقتصادی دانست و گفت: یمن دیگر مقابل حملات متجاوزان ساکت نخواهد نشست و آنها را در عمق خاکشان غافلگیر خواهد کرد.

سعودی‌ها را در عمق خاک‌شان غافلگیر می‌کنیم
کد خبر: 342455
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۷ ۱۵:۲۴:۵۳

اعتمادآنلاین| سرتیپ «عبداللیف المطهر» کارشناس نظامی یمنی درباره ابعاد مختلف عملیات پهپادی اخیر ارتش و کمیته‌های مردمی در عمق خاک عربستان و هدف قرار گرفتن تأسیسات نفتی و راهبردی این کشور گفت‌وگو کرد.

او با اشاره به اتهامات علیه ایران در خصوص حمله به تأسیسات نفتی آرامکو گفت: پنج سال است که ما در محاصره زمینی و دریایی و هوایی قرار داریم و آنها (متجاوزان) ایران را بهانه می‌کنند (که به ما کمک می‌کند). آنها (متجاوزان) ملت یمن را تحت محاصره دارند... این رهبر بزرگوار توانست (عبدالملک الحوثی) در راستای خدمت به میهن نهادهای نظامی و امنیتی را سازماندهی کند و به‌خوبی به‌کار بگیرد.

عبداللیف حمله به تأسیسات نفتی عربستان را حاوی پیام‌های سیاسی، نظامی و اقتصادی دانست و خطاب به متجاوزان گفت: یمن دیگر در برابر حملات ساکت نخواهد نشست و شما را در عمق خاک خودتان غافلگیر خواهد کرد و تأسیسات حیاتی شما را هدف قرار خواهد داد.

این کارشناس نظامی یمنی با تأکید بر اینکه تنها راه توقف حملات علیه متجاوزان پایان تجاوز به یمن است، تصریح کرد: تا زمانی که جنگ علیه یمن و تجاوزگری ظالمانه متجاوزان ادامه دارد، عملیات ما هم ادامه خواهد یافت.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها