کد خبر: 342546
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۸ ۱۰:۱۰:۰۱
| |

تقی زاده، معاون عمرانی استانداری تهران عنوان کرد؛

استثنای برخی شهرداران استان تهران از قانون سکونت در محل خدمت

محمد تقی زاده، معاون عمرانی استانداری تهران، با تاکید بر بررسی معذوریت های شهرداران در سطح استان گفت: برخی شهرداران استان تهران از قانون سکونت در محل خدمت استثنا هستند.

استثنای برخی شهرداران استان تهران از قانون سکونت در محل خدمت
کد خبر: 342546
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۸ ۱۰:۱۰:۰۱

اعتمادآنلاین| محمد تقی زاده، معاون عمرانی استانداری تهران، در تشریح روند پیگیری الزام سکونت شهرداران در محل خدمت خود در سطح استان تهران گفت: در این موضوع برخی معذوریت ها برای افراد وجود دارد انچه که استاندار تهران به فرمانداران شهرستانها ابلاغ کرده است مبنی بر این بود که بررسی کنند و مواردی که سکونت شهرداران در محل خدمتشان نیست به حوزه عمرانی استانداری تهران اعلام کنند.

وی افزود: در روند بررسی این موضوع برخی معذوریت ها برای افراد وجود دارد که در قوانین هم این موارد پیش بینی شده است برای مثال شهردار پیشوا براساس شروط که باید به همراه خانواده در محل خدمت سکونت داشته باشند اما همسرشان در آموزش و پرورش تهران شاغل هستند و با درخواست انتقال برای پیشوا نیز موافقت نشده است لذا این مورد استثنا محسوب می شود.


وی تاکید کرد: در مورد سایر شهرداران سطح استان نیز به دقت بررسی ها انجام خواهد شد و اگر در موارد خاص شرایطی باشد که استثنا ایجاد شود بررسی می کنیم و تصمیم گیری می‌کنیم تا حقی از کسی ضایع نشود اما در سایر موارد نیز بر اساس مقررات عمل خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها