کد خبر: 342548
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۸ ۱۰:۱۳:۰۲
| |

سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید:

در حمله خوب نبودیم/ هنوز از شرایط ایده‌آل فاصله داریم

سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید، از عملکرد خط حمله تیمش در دیدار برابر یوونتوس راضی نیست.

در حمله خوب نبودیم/ هنوز از شرایط ایده‌آل فاصله داریم
کد خبر: 342548
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۸ ۱۰:۱۳:۰۲

اعتمادآنلاین| اتلتیکو مادرید در آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا میزبان یوونتوس بود. تیم سیمئونه در این دیدار با دو گل عقب افتاد اما توانست هر دو گل را جبران کند تا بازی برنده نداشته باشد و با تساوی دو بر دو به پایان رساند.


سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید بعد از بازی گفت: اینکه بازیکنان تسلیم نشدند و تا پایان جنگیدند خوشحال کننده است. چنین روحیه ای را دوست دارم. تسلیم نشدن امیدوار کننده است و آن را دوست دارم.


او ادامه داد: برابر ایبار و رئال سوسیداد هم دو گل دریافت کردیم اما هرگز تسلیم نشدیم. هنوز از شرایط ایده‌آل فاصله داریم و اطمینان دارم که در دیدارهای بعدی بهتر از این ظاهر خواهیم شد. یوونتوس با شوت زیبای کوادرادو به گل رسید و گل دوم این تیم هم روی یک ضد حمله تمیز و بی نقص به ثمر رسید. با دو گل عقب افتادیم. مهم ترین نکته مثبت و خوشحال کننده بازی برای من این بود که تسلیم نشدیم و تا آخرین لحظه جنگیدیم تا کار را به تساوی کشاندیم.


سیمئونه در پایان گفت: یک امتیاز برابر تیم خوب یوونتوس نه بد است و نه نتیجه ای خوب برای ما. برابر حریفی قوی بازی کردیم. آنها بازیکنان باتجربه ای در اختیار دارند. تجربه لازم را در این دیدار بزرگ نداشتیم. چنین دیداری در آینده کمک زیادی به ما خواهد کرد. در خط حمله بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم. البته با آمدن کوریا و ویتولو کمی بهتر شدیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها