کد خبر: 342574
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۸ ۱۱:۲۶:۰۰
| |

در دیدار با صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک؛

لالوویچ: حمایتهای ما از کشتی ایران ادامه خواهد داشت

صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک در حاشیه سومین اجلاس عمومی کمیته های ملی المپیک کشورهای آسیایی میانه با توجه به برگزاری رقابتهای جهانی کشتی در شهر نورسلطان مرکز قزاقستان برای دومین بار با نناد لالوویچ رییس فدراسیون جهانی کشتی دیدار و گفتگو کرد.

لالوویچ: حمایتهای ما از کشتی ایران ادامه خواهد داشت
کد خبر: 342574
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۸ ۱۱:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| در ادامه دیدارهای صالحی امیری با روسای کمیته های المپیک کشورهای منطقه آسیا میانه و حساسیت رقابتهای جهانی کشتی که در شهر نورسلطان قزاقستان در حال برگزاری است و حمایت های همه جانبه کمیته ملی المپیک از کشتی، صالحی امیری برای دومین بار طی دو روز با نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی دیدار و گفتگو داشت.

در ابتدای این ملاقات صالحی امیری ضمن قدردانی از حمایت های رییس فدراسیون جهانی از کشتی ایران ابراز امیدواری کرد همچنان این حمایت ها از سوی فدراسیون جهانی ادامه داشته باشد.

صالحی امیری تصریح کرد: کمیته ملی المپیک ایران حمایت همه جانبه ای از فدراسیون کشتی خود داشته و امیدواریم با توجه به حضور شما در راس فدراسیون جهانی این حمایتها از سوی فدراسیون جهانی نیز همچون گذشته ادامه داشته باشد چرا که بخوبی به جایگاه کشتی در میان مردم و مسئولین ما واقفید.

رییس اتحادیه جهانی کشتی ضمن آرزوی موفقیت برای کشتی کشورمان ابراز امیدورای کرد ایران بتواند سهمیه های خوبی برای بازیهای المپیک پیش رو بگیرد و همچون گذشته حمایتهای ما از کشتی ایران ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها