ذوالنور، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

نقاط حادثه خیز راه‌های روستایی ایمن سازی شود

مجتبی ذوالنور، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: در راه‌های روستایی استان شاهد نقاط حادثه خیز هستیم و باید با شناسایی این نقاط، رفع آن در بودجه سال آینده گنجانده شود.

نقاط حادثه خیز راه‌های روستایی ایمن سازی شود
کد خبر: 342656
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۸ ۱۶:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| مجتبی ذوالنور، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به مشکلات احیای بافت فرسوده قم گفت: اطلاع رسانی در خصوص بسته حمایتی برای احیا بافت فرسوده در این شهر ضعیف است و باید این بسته‌ به جامعه هدف در قالب بروشور اطلاع رسانی شود.

وی ادامه داد: در راه‌های روستایی استان قم شاهد نقاط حادثه خیز هستیم و باید با شناسایی این نقاط، رفع آن در بودجه سال آینده گنجانده شود، باید راه گریز در نقاط حادثه خیز روستایی قم وجود داشته باشد تا شاهد وقوع تصادف در آن نقاط نباشیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: منابع مالی دولت محدود است و باید دستگاه‌های اجرایی استان به دنبال پیگیری اعتبارات تخصیص یافته به پروژه‌های عمرانی استان قم باشند.

ذوالنور با اشاره به پروژه احداث جاده بین منطقه جمکران و مشهد اردهال اظهار کرد: با اجرای این پروژه منطقه کهک از بن بست درمی‌آید و به توسعه این منطقه کمک خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: عدم پاسخگویی مدیران استانی به نمایندگان مجلس موجب می‌شود که امکان پیگیری رفع مشکلات مردم توسط نمایندگان نباشد، مردم از نمایندگان مجلس برای پیگیری مشکلات خود مطالبه گر هستند و باید مدیران استانی به نمایندگان پاسخگو باشند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها