کد خبر: 342661
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۸ ۱۶:۵۳:۲۷
| |

پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان:

وظیفه بنیاد مستضغفان فقط رسیدگی به املاک نیست/ مسئولان باید همیشه در میان مردم باشند

پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان، گفت: وظیفه بنیاد مستضعفان فقط رسیدگی به ملک و املاک نیست بلکه این بنیاد در رونق تولید هم کمک‌رسانی ‌می‌کند و وظایفی در این عرصه مهم دارد.

وظیفه بنیاد مستضغفان فقط رسیدگی به املاک نیست/ مسئولان باید همیشه در میان مردم باشند
کد خبر: 342661
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۸ ۱۶:۵۳:۲۷

اعتمادآنلاین| پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان، عصر پنج شنبه در مراسم اهدای 500 فقره از املاک علوی در مسجد حضرت ابالفضل لیمجیر اصفهان، با بیان اینکه در ابتدای سفر به اصفهان و پیش از رسیدن به این مراسم از مجتمع دامپروری قیام اصفهان بازدید داشته‌ام، گفت: این مجموعه دامپروری که در اطراف شهر اصفهان واقع شده در تولید شیر در اصفهان و کشور تأثیر بسزایی دارد و با روش‌های به روز و مدرن اداره می‌شود و در ایران و منطقه به عنوان یک دامپروری نمونه شناخته می‌شود.

فتاح در ادامه با اشاره به الگوسازی در سطح کشور از مجموعه دامپروری که از آن بازدید داشته است، ادامه داد: وظیفه بنیاد مستضعفان فقط رسیدگی به ملک و املاک نیست بلکه این بنیاد در رونق تولید هم کمک‌رسانی ‌می‌کند و وظایفی در این عرصه مهم دارد.

اهدای 500 فقره از املاک علوی به اصفهان

وی از اهدای 500 فقره از املاک علوی به اصفهان خبر داد و تصریح کرد: هرچند تعداد کم است و ما کار خاصی انجام نمی‌دهیم و تنها حق را به حق‌دار می‌رسانیم اما به بهبود این شرایط امیدوار هستیم؛ خوشبختانه مردم اصفهان در نگهداری از اموال سیار خوب عمل می‌کنند.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به نقش آفرینی اصفهان در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: اصفهان شهر شهید خرازی‌ها، همت‌ها و حججی‌ها است و دارای مردم خوب و متدین و انقلابی است و ما باید نیازمندان آن را مورد تکریم قرار دهیم، تا در مسیر شهدا باشیم.

فتاح با بیان اینکه ما مسئولان امانتدار مردم هستیم، گفت: در نهایت امانت باید به اهل خود برسد و امروز شاهد همین اتفاق در این واگذاری‌ها هستیم. با این واگذاری تاکنون تعداد واگذاری های زمین طی پنج سال گذشته به 84 هزار و 500 فقره زمین مسکونی و یا کشاورزی رسیده است، 90 درصد این واگذاری‌ها بلاعوض هستند و مبلغ درصد باقی‌مانده آن نیز کم و ناچیز است.

11 هکتار از واگذاری‌های املاک علوی متعلق به استان اصفهان است

وی اظهار داشت: تعداد این واگذاری‌های املاک در مجموع 27 هزار هکتار در کشور است که در ادامه و نیمه دوم سرعت این واگذاری‌ها افزایش خواهد یافت، از این مقدار 11 هکتار از واگذاری‌ها متعلق به استان اصفهان است.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با تأکید بر ضرورت همدلی و همکاری همه جانبه میان مردم و مسئولان و اتحاد اقشار جامعه با یکدیگر، تصریح کرد: ما یک ملت متعهد و مؤمن هستیم و به دلیل ایمانی که داریم دل‌هایمان به یکدیگر گره خورده است و همواره در کنار هم قرار داریم و پای انقلاب اسلامی که برخاسته از انقلاب امام حسین (ع) ایستاده‌ایم.

وی گفت: حضور شما مردم در صحنه‌های انقلاب و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بودن باعث تداوم راه انقلاب خواهد و توفیق روز افزون برای کشور خواهد شد.

مسئولان باید همیشه در میان مردم باشند

فتاح ادامه داد: ما مسئولان باید همیشه در همه عرصه‌ها در میان مردم باشیم و مردمی عمل کنیم، باید با مردم همراه بود و گره از مشکل مردم حل کنیم تا بتوانیم دین خود به انقلاب و شهدا و مردم شریف ایران را ادا کنیم.

لازم به ذکر است بنیاد مستضعفان کشور تاکنون 84 هزار سند از املاک علوی را به مردم محروم واگذار کرده که این 84 هزار سند در 19 استان کشور جمعا 1700 میلیارد تومان ارزش دارند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها