کد خبر: 342673
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۸ ۱۷:۵۶:۵۲
| |

کریمی، بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران:

به داربی امیدواریم/ در 3 بازی گذشته متاسفانه نتایج خوبی نگرفتیم

علی کریمی، بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: وقتی یک تیم نتیجه نمی‌گیرد مهم‌ترین عامل بازیکنان در زمین هستند.

به داربی امیدواریم/ در 3 بازی گذشته متاسفانه نتایج خوبی نگرفتیم
کد خبر: 342673
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۸ ۱۷:۵۶:۵۲

اعتمادآنلاین| علی کریمی، بازیکن تیم فوتبال استقلال، گفت:‌ در 3 بازی گذشته متاسفانه نتایج خوبی نگرفتیم. دو بازی برده را مساوی کردیم و یک بازی را هم در دقایق پایانی باختیم. از نظر نتیجه‌گیری خوب نبودیم. 2 امتیاز از 3 بازی خوب نیست.

او ادامه داد:‌ روند فوتبال بازی کردن‌مان خیلی بهتر شده است و به داربی امیدواریم تا نتیجه خوبی بگیریم و دل هواداران‌مان را شاد کنیم. این چیزی که در موردش حساس بودیم که تیم بعد از بدنسازی جا بیفتد، ان‌شاءالله تا بعد از داربی جا می‌افتد.

کریمی اضافه کرد: وقتی یک تیم نتیجه نمی‌گیرد مهم‌ترین عامل بازیکنان در زمین هستند. هر کسی می‌تواند نظر خودش را داشته باشد و این نظر هم محترم است. اگر پیشکسوتان و هواداران سعی کنند روحیه بدهند خیلی به مراتب بهتر است ولی هر کسی حق دارد نظرش را چه خوب و چه بد بدهد. بازیکنی که به استقلال می‌آید خودش را باید از نظر ذهنی آماده کرده باشد. ممکن است یک روز بازیکن خوب نباشد و باید آماده سرزنش شدن هم باشد. فکر می‌کنم مهم است که بازیکن استقلال از نظر روحی و ذهنی قوی باشد.

بازیکن استقلال درباره نظر پیشکسوتان و کارشناسان درباره اینکه شانس پرسپولیس از استقلال در داربی بیشتر است هم گفت:‌ هر آدمی حق دارد نظری نسبت به بازی داشته باشد ولی 3 روز به بازی مانده و ما تلاش می‌کنیم در تمرینات و روز بازی در فرم خوبی باشیم و با تلاش همگی نتیجه خوبی بگیریم و با برد از زمین خارج شویم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها