کد خبر: 342677
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۸ ۱۸:۲۰:۵۱
| |

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان: 

برای ایجاد شرایط بهتر در‌ جدول و کسب 3 امتیاز بازی خواهیم کرد/ حضور هواداران در ورزشگاه سبب دلگرمی ما می‌شود

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان، گفت: سپاهان سال گذشته خوب بود امسال نیز خوب بازی می کند هواداران حمایت کامل از ما انجام دهند حضور هواداران باعث دلگرمی ما خواهد شد و فردا بازی بهتری انجام خواهیم داد دو یا سه تغییر نسبت به بازی گذشته خواهیم داشت و تیم را جمع می‌کنیم خوشحال هستم.

برای ایجاد شرایط بهتر در‌ جدول و کسب 3 امتیاز بازی خواهیم کرد/ حضور هواداران در ورزشگاه سبب دلگرمی ما می‌شود
کد خبر: 342677
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۸ ۱۸:۲۰:۵۱

اعتمادآنلاین| امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان، در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران گفت: هر بازی برای ما حکم فینال دارد تیم‌ها آنقدر به یکدیگر نزدیک هستند که نتایج نیز به گونه‌ای است که هنوز عیار تیم‌ها مشخص نشده است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: در بازی قبلی دو امتیاز از دست دادیم اما با یک بازی خوب در حمله و دفاع لیاقت کسب 3 امتیاز را داشتیم خوزستانی‌ها تکنیکی و هجومی هستند اما در آمار یک ضربه به دروازه ما نزدند و این نشان می‌دهد که ما چقدر هوشمندانه و با قدرت بازی کردیم اگر نیمی از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم حتماً سه امتیاز را می‌گرفتیم.

وی ادامه داد: وقتی تیم‌ها در شهر خودشان از ما مساوی می‌گیرند و خوشحالی می‌کنند نشان می‌دهد سپاهان به جایگاه واقعی‌اش بازگشته است، تیم‌های تارتار همیشه خوب بوده‌اند و با برنامه بازی می‌کردند بازی با استقلال آن‌ها را آنالیز کردیم، خوب و منطقی بازی می‌کنند اما برای این‌که شرایط بهتری در جدول داشته باشیم با هدف برد به میدان می‌رویم.

قلعه‌نویی تصریح کرد: سپاهان سال گذشته خوب بود امسال نیز خوب بازی می‌کند و باید هواداران حمایت کامل از ما انجام دهند حضور هواداران باعث دلگرمی ما خواهد شد و فردا بازی بهتری انجام خواهیم داد، دو یا سه تغییر نسبت به بازی گذشته خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان داشت: حسینی به جمع ما اضافه شده است که می‌تواند به ما کمک کند، وقتی مدیران و مربیان تیمشان نتیجه نمی‌گیرد به هوادارن نکات منفی را می‌گویند، این اتفاق بدی است که علیه کی روش ایجاد شده است؛ وقتی نمی‌توانند از نظر فنی از پس از وی بر بیایند کارهای دیگری انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: امیدوارم کمیته اخلاق و کمیته انضباطی به این مسأله ورود کند این کارها زیاد درست نیست البته کیروش استنلی هفته گذشته در باشگاه حضور پیدا کرده است از نظر روانشناسی نیز با وی صحبت می‌کنیم اما رقیبان کارهای دیگری انجام می‌دهند که از شعار فرپلی به دور است.

قلعه‌نویی ادامه داد: باید قشنگی های فوتبال را ببینیم تا فوتبال ما پیشرفت کند، البته خودم هم از کی‌روش قول گرفتم و گفتم که رفتار وی باید حرفه‌ای باشد.

سرمربی سپاهان افزود: وقتی در زمین حریف نمی‌شوند از روی نیمکت کار می‌کند، همه قوانین فیفا به سمتی می‌رود که گل بیشتری دیده شود اما متاسفانه در فوتبال ما به سمت‌های دیگری می رویم؛ البته استنلی مسئله را قبول کرده است که باید خودش را کنترل کند و اگر نتواند یقینا جریمه خواهد شد.

قلعه‌نویی در این نشست خبری در پاسخ به سؤالی در خصوص این‌که سپاهان در 2 بازی اخیر فقط یک گل به ثمر رسانده است و برای گلزنی بیشتر تمهیداتی دارد یا خیر گفت: این سؤال را از بیرون به شما داده‌اند و پاسخی به این سؤال نخواهم داد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها