کد خبر: 342684
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۸ ۱۹:۰۴:۱۹
| |

جواد زرینچه، سرپرست تیم فوتبال استقلال:

حریف دست و پابسته‌ای برای پرسپولیس نیستیم

جواد زرینچه، سرپرست تیم فوتبال استقلال، گفت: برای پرسپولیس حریف دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود و به طور حتم برای پیروزی در شهرآورد به زمین خواهیم رفت.

حریف دست و پابسته‌ای برای پرسپولیس نیستیم
کد خبر: 342684
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۸ ۱۹:۰۴:۱۹

اعتمادآنلاین| جواد زرینچه، سرپرست تیم فوتبال استقلال، روز پنچشنبه در حاشیه تمرین استقلال گفت: استقلال در این فصل بدشانس بوده است وگرنه نتایج بهتری را کسب می‌کرد.

وی افزود: نمی‌خواهیم نتایج استقلال را گردن داوران بیندازیم اما اشکالات داوری برای ما وجود داشته است و از این بابت لطمه خورده‌ایم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: استقلال احتیاج به زمان دارد تا بتواند شکل واقعی‌اش را پیدا کند. این تیم تغییرات زیادی را نسبت به فصل گذشته داشته است.

زرینچه در پاسخ به این پرسش که آیا قبول دارید استقلال در زمین بازیکن باتجربه و بزرگ‌تر ندارد، گفت: کاملا با این موضوع موافق هستم. زمانی در استقلال بزرگتر همه کاره این تیم بود.

وی افزود: در حال حاضر وریا غفوری کاپیتان استقلال است. او آرام و ساکت است. استقلال به بازیکنی همچون پژمان منتظری نیاز دارد.

سرپرست استقلال درباره پیراهن‌هایی که وریا غفوری پیش از بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان به بازیکنان تیمش داد اعلام کرد: باشگاه استقلال در جریان این اتفاق نبود. مسولان برگزار کننده مسابقه گفتند نمی‌توانید با این پیراهن‌ها به زمین بروید. بازیکنان این پیراهن‌ها را پوشیده بودند و با مسولیت من به زمین رفتند.

زرینچه تاکید کرد: اگر مسولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اخطار دوم فرشید اسماعیلی را پاک کنند او در شهرآورد به میدان خواهد رفت در غیر این صورت از بازیکن دیگری استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: برای پرسپولیس حریف دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود و به طور حتم برای پیروزی در شهرآورد به زمین خواهیم رفت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها