کد خبر: 342686
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۸ ۱۹:۱۱:۵۱
| |

موسوی مقدم، قائم مقام سازمان صدا و سیما:

95 درصد تجهیزات صدا و سیما از داخل تامین می شود/ حدود 3 هزار نقطه کور آنتن دهی در مناطق مختلف کشور شناسایی شده است

سید رمضانعلی موسوی مقدم، قائم مقام سازمان صدا و سیما، گفت: هم اکنون بیش از 95 درصد تجهیزات مورد نیاز این رسانه از داخل کشور تامین می شود.

95 درصد تجهیزات صدا و سیما از داخل تامین می شود/ حدود 3 هزار نقطه کور آنتن دهی در مناطق مختلف کشور شناسایی شده است
کد خبر: 342686
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۸ ۱۹:۱۱:۵۱

اعتمادآنلاین| سید رمضانعلی موسوی مقدم، قائم مقام سازمان صدا و سیما، روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان تربت حیدریه گفت: اگر این خودکفایی صورت نمی گرفت با وجود تحریم‌های فعلی، در زمینه تجهیزات و توسعه رسانه با مشکلات زیادی مواجه بودیم.

وی ادامه داد: پس از گذشت پنج دهه از عمر انقلاب اسلامی با یک بررسی اجمالی شاهد کسب موفقیت‌های بی شماری بوده‌ایم که در تاریخ ایران کم‌نظیر است.

قائم مقام سازمان صدا و سیما بیان اینکه سازمان صدا و سیما به دستاوردهای جدیدی رسیده است گفت: در آینده شاهد خودکفایی سامانه های مخابراتی در عرصه فضا خواهیم بود و گامی دیگر در عرصه فناوری را رقم می زنیم.

موسوی مقدم با اشاره به راه اندازی ساختمان دفتر صدا و سیما در تربت حیدریه افزود: تربت حیدریه شهری است که هم از جنبه تاریخی و هم از جنبه مذهبی و فرهنگی چهره‌های شناخته شده ای دارد.

وی ادامه داد: مردم تربت حیدریه در انقلابیگری چهره‌ای درخشان دارند و 43 روز قبل از 22 بهمن 57 نسیم حکومت اسلامی از این شهر وزیدن گرفت.

قائم مقام سازمان صدا و سیما گفت: با راه‌اندازی دفتر خبری صدا و سیما در تربت حیدریه، گام‌های خوبی در خصوص معرفی ظرفیت‌های این شهرستان برداشته خواهد شد.

موسوی مقدم افزود: حدود سه هزار نقطه کور آنتن دهی در مناطق مختلف کشور شناسایی شده است اما در حال حاضر 97 درصد شهرستان تربت حیدریه از نظر پوشش آنتن‌های صدا و سیما تکمیل شده است.

او در پایان گفت: تا پایان امسال شاهد افزایش تعداد شبکه‌های دیجیتال در شهرستان تربت حیدریه و همچنین پوشش بیشتر امواج FM خواهیم بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها