کد خبر: 342829
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۹ ۱۱:۱۶:۵۴
| |

شادمهر کاظم زاده، رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس گفت:

افزایش قیمت بلیط حمل و نقل عمومی در ایام اربعین تخلف است

شادمهر کاظم زاده، رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس گفت: نرخ حمل و نقل عمومی همواره در آغاز سال تعیین و افزایش می یابد و قطعا وزارت راه و شهرسازی نباید اجازه افزایش نرخ بلیط در ایام اربعین حسینی(ع) را بدهد.

افزایش قیمت بلیط حمل و نقل عمومی در ایام اربعین تخلف است
کد خبر: 342829
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۹ ۱۱:۱۶:۵۴

اعتمادآنلاین| شادمهر کاظم زاده، عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تعیین تکلیف تعرفه حمل و نقل در ایام اربعین حسینی(ع)، گفت: متأسفانه نرخ حمل و نقل عمومی در ایام پرمتقاضی افزایش چشمگیری پیدا کرده و این مسئله در سایه خلاء نظارتی صورت می گیرد.


نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایام اربعین حسینی(ع) در پیش است و مردم برای انتقال به مرزها و سفر به کشور عراق، از حمل و نقل عمومی از جمله حمل و نقل ریلی، هوایی و جاده ای استفاده می کنند.

افزایش نرخ بلیط حمل و نقل عمومی در سال گذشته بر خلاف وعده مسئولان

وی گفت: در سال گذشته شاهد بودیم که با وجود وعده مسئولان برای تغییر نکردن نرخ بلیط حمل و نقل عمومی اما عملا قیمت بلیط‌ها افزایش یافت و این مسئله موجب نارضایتی زائران مراسم اربعین شد.

قیمت بلیط حمل و نقل ریلی، هوایی و جاده ای در اربعین امسال افزایش نخواهد یافت

کاظم زاده با بیان اینکه قیمت بلیط حمل و نقل ریلی، هوایی و جاده ای در اربعین امسال افزایش نخواهد یافت، گفت: نرخ حمل و نقل عمومی همواره در آغاز سال تعیین و افزایش می یابد و قطعا وزارت راه و شهرسازی نباید اجازه افزایش نرخ بلیط در ایام اربعین حسینی(ع) را بدهد.

افزایش قیمت بلیط حمل و نقل عمومی در ایام اربعین تخلف است

رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس، با اعلام اینکه افزایش قیمت بلیط حمل و نقل عمومی در ایام اربعین تخلف است، افزود: شرکت های مربوطه از جمله سازمان حمل و نقل و راهداری و شرکت راه آهن و سازمان هواپیمایی نظارت دقیقی برای نحوه تعیین قیمت ها در این ایام داشته باشند.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها