کد خبر: 342837
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۹ ۱۱:۲۵:۵۸
| |

سیدابوالفضل موسوی‌بیوکی، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی:

تنها راه پیش روی آمریکا توبه و بازگشت به برجام است/ مسئولان ایران در شرایط کنونی مذاکره با آمریکا را برنمی‌تابند

عضو فراکسیون امید مجلس با تاکید بر اینکه «تنها راه پیش روی آمریکا توبه و بازگشت به برجام است»، گفت: تنها زمانی می‌توان با آمریکا مذاکره کرد که آمریکا به برجام بازگردد و توبه کند.

تنها راه پیش روی آمریکا توبه و بازگشت به برجام است/ مسئولان ایران در شرایط کنونی مذاکره با آمریکا را برنمی‌تابند
کد خبر: 342837
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۹ ۱۱:۲۵:۵۸

اعتمادآنلاین| سیدابوالفضل موسوی‌بیوکی، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص پیامدهای مذاکره با آمریکا در شرایط کنونی، بیان کرد: بیانات رهبری برای تمامی سیاست مداران و مسئولان کشور روشن و شفاف بود. آنچه که مشخص است در شرایط کنونی مسئولان ایران اعم از رئیس جمهور و وزیر خارجه مذاکره با آمریکا را برنمی‌تابند.

وی در ادامه اظهار کرد: تنها زمانی می توان با آمریکا مذاکره کرد که آمریکا به برجام بازگردد و توبه کند. آنگاه امکان مذاکرات در چارچوب برجام وجود دارد.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس در ادامه تاکید کرد: البته در صورت توبه آمریکایی ها و بازگشت آن ها به برجام نیز مذاکرات تنها در چارچوب برنامه هسته ای ادامه خواهد یافت و ایران در خصوص مسائل دفاعی و سیاسی خود مذاکره ای نخواهد داشت.

موسوی، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هدف آمریکایی ها از طرح مجدد موضوع مذاکره، تحمیل خواسته‌های‌شان و اثبات تأثیرگذاری فشار حداکثری بر ایران است، تصریح کرد: آمریکا تاکنون سیاست فشار حداکثری را در قبال ایران در پیش گرفته است و تاثیرات آن نیز در اقتصاد کشور خود را نشان می دهد اما ما مردم مقاومی داریم و قطعا ملت ایران با مقاومت پیروز میدان خواهند بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها