محمدرضا تابش، نائب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی:

دفاع از حقوق مردم که در حیطه مسئولیت نمایندگی است/ دفاع از حقوق مردم در حیطه مسئولیت نمایندگی است

نائب رئیس فراکسیون امید مجلس از تضعیف مجلس و تخریب علی مطهری و پروانه سلحشوری انتقاد کرد و از روسای قوای مقننه و قضاییه خواست تا جلوی این جریان که ارکان نظام را هدف گرفته است، بایستند.

دفاع از حقوق مردم که در حیطه مسئولیت نمایندگی است/ دفاع از حقوق مردم در حیطه مسئولیت نمایندگی است
کد خبر: 342893
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۹ ۱۳:۳۲:۴۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا تابش، نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز جریانی دانسته و یا ندانسته، درصدد تضعیف مجلس خصوصا آقای مطهری و خانم سلحشوری و نمایندگانی است که در دفاع از حقوق مردم و کنار زدن پرده از سناریوسازی‌ها با هدف بهره برداری سیاسی و جناحی از هیچ‌ روشنگری فروگذار نمی‌ کنند.

تابش تصریح کرد: متاسفانه در سکوت مراجع مسوول، این جریان بسترساز حرکات رذیلانه و غیراخلاقی در فضای مجازی شده و به انتشار اخباری غیر واقعی و اتهام‌پراکنی می پردازد.

وی گفت: از نظر افکار عمومی این شیوه تاریخ مصرف گذشته و غیر اخلاقی، محکوم به شکست است و جز آشکار کردن ابعاد جدیدی از سناریوهایی که مطهری و سلحشوری درپی افشای آن هستند، تاثیری ندارد.

نایب رییس فراکسیون امید خطاب به رئیس قوه قضاییه یادآور شد: با بهره گیری از تجارب پیشینیان که با اغماض از کنار این موضوعات گذشتند و دود آن عاقبت به چشم خودشان رفت، با قاطعیت مقابل تخریب کنندگان مجلس بایستید.

وی تاکید کرد: باید دستگاههای مسوول با این حرکات خارج از قانون که مجلس و نمایندگان‌ آن را به عنوان رکن رکین نظام، نشانه گرفته و اخلاق و فضیلتها را درجامعه منکوب می کند و به ترور شخصیت افراد می پردازد قاطعانه برخورد کنند.

تابش با تاکید بر این نکته که حفظ جایگاه مجلس نزد افکار عمومی متاثر از عملکرد همه نمایندگان است، گفت: باید در کردار و رفتار و گفتار به نحوی عمل کنیم، که جامعه از ما انتظار دارد. که تقریبا قاطبه نمایندگان بر این منوال عمل می کنند.

وی افزود: اگر تشخیص یا تحلیل یک نماینده در دفاع از حقوق مردم که در حیطه مسئولیت نمایندگی است، بر خلاف نظر یک گروه بود، نباید بر وی تاخت و با حربه های غیراخلاقی وی را منکوب کرد و مقامات مسئول نیز نباید سکوت کنند.

تابش افزود: فراکسیون امید نیز در خصوص ابعاد و اهداف این جریان تخریبی نشستی خواهد داشت و دفاع از مجلس و همکاران نماینده را جزیی از وظایف خویش می‌داند.

وی گفت‌: انتظار است روسای محترم قوه قضاییه و به ویژه مجلس نسبت به این امر اهتمام جدی داشته باشند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها