کد خبر: 342900
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۹ ۱۳:۵۳:۲۸
| |

کشتی آزاد قهرمانی جهان؛

کریمی به نیمه نهایی رسید، محبی باخت

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی 2019 جهان با صعود ملی‌پوش وزن 102 کیلوگرم ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها در جریان است.

کریمی به نیمه نهایی رسید، محبی باخت
کد خبر: 342900
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۹ ۱۳:۵۳:۲۸

اعتمادآنلاین| ‌ «علیرضا کریمی» ملی‌پوش وزن 92 کیلوگرم ایران پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف «گئورگی روبایف» روسی الاصل و دارنده مدال نقره جوانان جهان از مولداوی رفت. سه دقیقه نخست این کشتی با برتری یک بر صفر حریف مولداوی در جریان بود اما کریمی در سه دقیقه دوم توانست با نتیجه 12 بر یک پیروز و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. با این برد کریمی سومین ملی‌پوش ایرانی است که گام در مرحله یک‌چهارم‌نهایی رقابت‌ها می‌گذارد.

وی در این مرحله با نتیجه 12 بر 2 «لیوبومیر ساگالیوک» از اوکراین را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. کریمی در این مرحله به مصاف «علیخان جبرائیل‌اف» از روسیه می‌رود.

اما در وزن 125 کیلوگرم که وزنی المپیکی به شمار می‌رود «یدالله محبی» محبی در یک‌چهارم نهایی مقابل «الکساندر خوتسیانیوسکی» دارنده مدال برنز اروپا از اوکراین با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد و از صعود به نیمه نهایی این رقابت‌ها بازماند. ملی‌پوش ایرانی باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

پیش از کریمی یونس امامی با برتری برابر آزادکار ژاپنی به نیمه نهایی وزن 70 کیلوگرمی رسیده بود. وزن 70 و 92 غیرالمپیکی به شمار می‌رود.

صبح امروز همچنین «رضا افضلی» با باخت برابر حریف کوبایی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

مسابقات قهرمانی 2019 کشتی آزاد جهان در شهر «نورسلطان» پایتخت قزاقستان در جریان است و ملی پوشان ایران تنها یک سهمیه المپیک 2020 توکیو کسب کرده است. «رضا اطری» ملی‌پوش وزن 57 کیلوگرم صبح امروز موفق به کسب سهمیه شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها