کد خبر: 342929
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۹ ۱۴:۵۹:۳۱
| |

جام‌جهانی راگبی در ژاپن آغاز شد

جام جهانی راگبی از امروز جمعه با حضور 20 تیم در ژاپن به عنوان نخستین کشور آسیایی میزبان این رقابت ها آغاز شد.

جام‌جهانی راگبی در ژاپن آغاز شد
کد خبر: 342929
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۹ ۱۴:۵۹:۳۱

اعتمادآنلاین| ‌ در این رقابت ها که تا دوم نوامبر ادامه خواهد داشت در مجموع 48 بازی در 12 شهر انجام می شود در مرحله گروهی این رقابت ها 20 تیم حضور دارند.

ایرلند، اسکاتلند، ژاپن، روسیه و ساموآ گروه A را تشکیل می دهند، نیوزیلند، آفریقای جنوبی، ایتالیا، نامیبیا و کانادا هم در گروه B هستند، انگلستان، فرانسه، آرژانتین، ایالات متحده آمریکا، و تونگا هم در گروه C بازی می کنند و استرالیا، ولز، گرجستان، فیجی و اروگوئه نیز تیم های گروه D هستند.

بازی افتتاحیه این رقابت ها امروز جمعه ساعت 19:45 دقیقه به وقت محلی، بین ژاپن و روسیه در ورزشگاهی در توکیو در حال برگزاری است ژاپن رتبه دهم و روسیه رتبه بیستم در جهان را دارند.

ژاپن امیدوار است بتواند برای اولین بار خود را به هشت تیم برتر در مسابقات برساند در جام جهانی قبلی که در انگلستان برگزار شد، ژاپن در برابر تیم آفریقای جنوبی به پیروزی رسید.

نیوزیلند نیز چشم امید به قهرمانی در جام جهانی برای سومین دور متوالی دوخته است بازی آن کشور در مقابل آفریقای جنوبی در روز شنبه یکی از جذاب ترین بازی ها در مرحله بازی های گروهی است.

سوت داوری این رقابت ها که در بازی افتتاحیه جام جهانی راگبی مورد استفاده قرار گرفت، روز گذشته (پنجشنبه) پس از پیمودن مسیر تقریبا 20 هزار کیلومتری از بریتانیا، به محل برگزاری این بازی ها در توکیو رسیده است.

راگبی از ورزش های مورد علاقه ژاپنی ها است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها