کد خبر: 342951
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۹ ۱۵:۵۶:۴۷
| |

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح:

بهره‌مندی از معافیت 28 ماه سابقه ایثارگری تا پایان شهریور مهلت دارد

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برای بهره‌برداری از معافیت سربازی در ازای 28 و 29 ماه سابقه ایثارگری فقط تا پایان شهریور مهلت باقی است.

بهره‌مندی از معافیت 28 ماه سابقه ایثارگری تا پایان شهریور مهلت دارد
کد خبر: 342951
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۹ ۱۵:۵۶:۴۷

اعتمادآنلاین| ‌ سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص آخرین جزئیات از بهره‌مندی از طرح ایثارگری اظهار داشت: افرادی که والدین‌شان دارای 30 ماه به بالا سابقه ایثارگری هستند طبق ماده 45 خدمت وظیفه کماکان می‌توانند از معافیت سربازی برخوردار شوند و هیچ محدودیت زمانی شامل این مورد نمی‌شود.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: برای برخورداری از معافیت فرزندانی که والدین‌شان سابقه 28 یا 29 ماه جبهه دارند یا جمع جبهه و جانبازی‌شان به 28 و 29 ماه می‌رسد، فقط تا پایان شهریور ماه فرصت باقی است. چرا که از یکم مهر ماه معافیت برای این افراد لحاظ نشده و آنها فقط می‌توانند از 12 روز کسری خدمت در هر ماه برخوردار شوند.

سردار کمالی افزود: برخورداری از 12 روز کسری خدمت در هر ماه برای تمام افرادی که سابقه ایثارگری‌شان به زیر 30 ماه می‌رسد برقرار است و هیچ محدودیت زمانی برای استفاده از این تسهیلات وجود ندارد.

وی تاکید کرد: شرط برخورداری از معافیت 28 و 29 ماه سابقه ایثارگری که فقط تا پایان 31 شهریور ماه برقرار است، ثبت نام در پلیس +10 است؛ فقط کسانی که تا پایان وقت اداری 31 شهریور ماه ثبت نام کنند می‌توانند از معافیت برخوردار شوند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها