کد خبر: 343039
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۰ ۰۸:۵۷:۵۳
| |

حدادی و نیکخواه بازیکنان کمکی نفت در باشگاه‌های آسیا

فدراسیون بین‌المللی بسکتبال در گزارشی به رقابت‌های باشگاه‌های آسیا اشاره کرد و نوشت که 2 اسطوره بسکتبال آسیا در ترکیب تیم نفت آبادان حضور دارند.

حدادی و نیکخواه بازیکنان کمکی نفت در باشگاه‌های آسیا
کد خبر: 343039
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۰ ۰۸:۵۷:۵۳

اعتمادآنلاین| ‌‌ تیم بسکتبال نفت آبادان نماینده بسکتبال کشورمان در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا است که «صمد نیکخواه‌بهرامی» کاپیتان تیم ملی و «حامد حدادی» اسطوره بسکتبال آسیا 2 بازیکن کمکی‌ این تیم خواهند بود.

در گزارش فیبا آمده است: تیم بسکتبال نفت‌ آبادان به مقام قهرمانی لیگ برتر ایران رسید و حالا نماینده این کشور در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا خواهد بود. این تیم با بازیکنانی با سطح فنی بالا مسلح شده و قرار است در تایلند به مصاف حریفانش برود.

«حامد حدادی» ستاره شناخته شده بسکتبال ایران، قرار است به همراه نفت در باشگاه‌های آسیا حضور داشته باشد و این تیم از تجربه این بازیکن در لیگ‌های NBA، چین و لبنان در مصاف با حریفانش استفاده خواهد کرد. حدادی تاکنون 2 بار به مقام قهرمانی باشگاه‌های آسیا رسیده‌است.

اولین بار این بازیکن در سال 2008 به همراه صبا باتری قهرمان شد و سپس با فولاد ماهان اصفهان در سال 2013 این عنوان را تکرار کرد. حالا دوباره بعد از 5 سال قرار است در باشگاه‌های آسیا شرکت کند.

در کنار حدادی ستاره دیگری نیز حضور دارد. «صمد نیکخواه بهرامی» نیز در ترکیب نفت به میدان خواهد رفت.

«ارسلان کاظمی» دیگر ستاره بسکتبال ایران است که به عنوان یار کمکی به نفت آبادان پیوسته‌ و امیدوار است برای دومین سال پیاپی قهرمانی در باشگاه‌های آسیا را تجربه کند. او سال قبل با پیراهن پتروشیمی قهرمان این مسابقات شد.

در ادامه این گزارش آمده است: «آرن داوودی»، «محمد حسن‌زاده» و «سعید داورپناه» که سال گذشته با نفت آبادان قهرمان لیگ ایران شدند نیز در ترکیب این تیم حضور دارند و به تایلند می‌روند. این بازیکنان نیز تجربه حضور در باشگاه‌های آسیا را دارند و قرار است امسال نیز در این تورنمنت به میدان بروند.

آیا حضور حامد حدادی، ‌ صمد نیکخواه‌بهرامی و ارسلان کاظمی برای قهرمانی نفت آبادان در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا کافی نیست؟

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها