چطور یک هاست عالی برای سایت خود خریداری کنیم؟

خرید هاست همان‌طور که حتماً شما هم با من هم‌عقیده هستید امروزه یکی از دغدغه‌های مهم برای وبمستران و یا کسانی است که برای اولین بار می‌خواهند سایت راه‌اندازی کنند.

چطور یک هاست عالی برای سایت خود خریداری کنیم؟
کد خبر: 343116
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۰ ۱۰:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| بنابر اعلام صباهاست، در ادامه شما را با موارد بسیار مهم در خرید هاست آشنا می‌کنیم تا با دانش بیشتری اقدام به خرید هاست برای سایت خود کنید.

به شما قول می‌دهم که پس از خواندن این مطلب بتوانید تصمیم‌گیری بهتری برای خرید هاست داشته باشید.

اینکه فقط قیمت هاست را برای خرید هاست مد نظر قرار بدهید حتماً به مشکل می‌خورید چون همان‌طور که از قدیم گفتند هر ارزانی بی‌حکمت نیست و هر گرانی بی‌دلیل نیست.

البته معنی این جمله این نیست که هاست گران باید خرید بلکه برای خرید هاست باید فاکتورهای زیادی را بررسی کنید.

برخی از فاکتورهایی که برای خرید هاست می‌بایست در نظر بگیرید در لیست زیر آورده شده است. در واقع برای خرید هاست باید این انتظارات را از شرکت‌هاستنیگ داشته باشید:

آپ تایم بالا (مدت‌زمان روشن و فعال بودن سرور)

سرعت‌بالا (شامل پورت شبکه و پهنای باندی که سرور از آن استفاده می‌کند و موارد فنی اجرا شده روی سرور)

امنیت بالا (شامل امنیت کامل سرور و استفاده از آنتی‌ویروس‌ها، فایروال‌ها، آنتی‌شلرها و ... می‌شود)

پشتیبانی (ارائه پشتیبانی 24 ساعت در تمام ایام سال به‌صورت تلفنی و تیکتینگ)

پایداری سرویس (این مسئله شامل آپ تایم هم می‌شود اما زمانی که سرور روشن و فعال باشد اما دانش کافی برای مدیریت و ارائه سرویس نباشد باعث ایجاد اختلال در کارکرد سایت می‌شود)

تجربه شرکت ارائه‌دهنده (شامل سابقه و قدمت و مدت‌زمان فعالیت هاستینگ می‌شود)

استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز برای ارائه خدمات و سرویس‌ها

استفاده از نرم‌افزارها و پنل‌های های لایسنس دار و بروز

ارائه ضمانت بازگشت وجه

قیمت متناسب با سرویس ارائه شد (برخی از شرکت‌ها هاست ضعیف باقیمت بالا می‌دهند.)

علاوه بر موارد بالا مسائل دیگری نیز وجود دارد که شما می‌بایست به آن‌ها توجه کنید. یکی از مهم‌ترین آن‌ها این است که از سایتی که می‌خواهید هاست خریداری کنید مطمئن شوید که پشت این وب‌سایت یک شرکت است نه یک شخص، البته تشخیص این مسئله نیز از طریق بررسی‌ ای‌نماد یا نماد ساماندهی، بررسی روزنامه رسمی و ... امکان‌پذیر است.

حتماً می‌دانید که از سایتی که ای نماد ندارد نباید خرید کنید چون در صورت بروز هر مشکلی نمی‌توانید از جایی پیگیری کنید.

برخی از شرکت‌ها هم به پشتوانه اسمی که دارند هاست‌هایی بی‌کیفیت و با محدودیت‌های زیاد را با اسم‌ها و لقب‌های متفاوت به قیمت بالا می‌فروشند و این قیمت‌گذاری را مدیون اسمشان هستند؛ اما اگر قصد خرید هاست دارید پیشنهاد می‌کنیم که در گوگل کمی درباره آن شرکت تحقیق کنید و نظرات مشتریان آن‌ها را بخوانید.

اما برای کسانی که اولین بار است قصد خرید هاست دارند نیز این مطلب را باید بداند که هاست لینوکس برای سایت‌هایی است که زبان برنامه‌نویسی آن‌ها PHP است (البته شامل وردپرس و جوملا و ... نیز می‌شود) و هاست ویندوز مخصوص سایت‌هایی است که زبان برنامه‌نویسی آن‌ها asp است.

با توجه به موارد گفته شده در بالا می‌توانید تصمیم‌گیری درستی برای خرید هاست داشته باشید و فقط قیمت هاست را ملاک قرار ندهید.

همه این موارد یاد شده در بالا را از شرکت صباهاست با آدرس اینترنتی www.saba.host که ادعای رقابت با بزرگ‌ترین هاستینگ‌های دنیا را دارند می‌توانید انتظار داشته باشید و می‌توانید کیفیت و تعهد و خدمات این شرکت را تجربه کنید.

صباهاست با دانش کارشناسان خود توانسته همواره آپ تایم تقریباً 100% ارائه بدهد که این بهترین گزینه برای وبمسترانی است که هر ثانیه قطع شدن سایتشان هزینه‌های بالایی برایشان در پی خواهد داشت.

شهرداری تهران، ایران‌خودرو، سایپا، بانک کارآفرین، پست ایران فقط برخی از سازمان‌هایی هستند که از خدمات صباهاست بهره‌مند شده‌اند.

پیشنهاد می‌کنم سرویس‌های صباهاست را امتحان کنید چون پس از امتحان دیگر سراغ جای دیگری نمی‌روید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها