کد خبر: 343120
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۰ ۱۰:۲۰:۴۴
| |

سیلوا:

می‌خواهم سالها در سیتی بمانم

هافبک پرتغالی منچسترسیتی به حضور زیر نظر گواردیولا و سختی کار با او در راه قهرمانی لیگ برتر اشاره کرد.

می‌خواهم سالها در سیتی بمانم
کد خبر: 343120
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۰ ۱۰:۲۰:۴۴

اعتمادآنلاین| ‌ به نقل از دیلی میل، برناردو سیلوا پرتغالی ستاره بی‌حاشیه منچسترسیتی در کسب دو قهرمانی پیاپی این تیم در لیگ برتر نقش زیادی داشته است. او در تیم موناکو چهره شد و توانست در ادامه راهی منچسترسیتی شود.

برناردو که سابقه قهرمانی با موناکو در لیگ فرانسه را نیز دارد گفت: هیچ‌کس از ما انتظار نداشت در لیگ فرانسه آن‌طور قدرتمندانه ظاهر شویم و 12 بازی آخر خود را ببریم. شاید آن سال من را برای حضور در سیتی آماده کرد و ما توانستیم 14 دیدار آخر خودمان را فصل قبل با برد به پایان ببریم. هر دو قهرمانی شیرین و دلچسب بودند. باید برای قهرمانی در لیگ برتر و رسیدن به لیورپول اهداف و رکوردهای جدیدی برای خود ترسیم کنیم. در لیگ برتر بیشترین تعداد قهرمانی‌های پیاپی سه قهرمانی است و باید در این فصل نشان دهیم بهترین تیم هستیم و به این هدف برسیم.

او همچنین در ادامه گفت: من قصد دارم به صورت طولانی مدت در سیتی بمانم و به همین خاطر قرارداد من الان با سیتی تا 2025 اعتبار دارد. می‌خواهم سال‌ها در سیتی بمانم و قهرمانی‌های زیادی را تجربه کنم. به همین خاطر بوده است که بازیکنانی چون سرخیو آگوئرو و داوید سیلوا سال‌ها در تیم بودند. من نیز می‌خواهم در 10 سال آینده قهرمانی‌های زیادی را با تیم به دست بیاورم.

سیلوا در پایان درباره کار با گواردیولا گفت: خیلی سخت است همه می‌دانیم کار با او چقدر سخت است ولی اگر می‌خواهید فصل به فصل قهرمان شوید به کسی مثل او نیاز دارید که هر روز شما را به جلو هدایت کند.

منچسترسیتی امشب در هفته ششم لیگ برتر انگلیس برابر واتفورد دیدار خواهد کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها