کد خبر: 343273
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۰ ۱۴:۵۲:۴۴
| |

محمدعلی وکیلی، عضو هیأت رئیسه مجلس اعلام کرد؛

برگزاری جلسه‌ با وزیر اقتصاد برای مبارزه با فساد/ نباید امنیت سرمایه‌گذاری را با بدبینی از بین برد

محمدعلی وکیلی، عضو هیأت رئیسه مجلس، با تاکید بر اینکه نمی‌توان با اصل بدبینی،‌ امنیت سرمایه‌گذاری را از بین برد، گفت: در جلسه با وزیر اقتصاد برای اجرای راهکارهای مبارزه با فساد اعلام کردم هوشمند سازی اقتصاد کشور، مهمترین راه در جهت مبارزه با فساد است.

برگزاری جلسه‌ با وزیر اقتصاد برای مبارزه با فساد/ نباید امنیت سرمایه‌گذاری را با بدبینی از بین برد
کد خبر: 343273
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۰ ۱۴:۵۲:۴۴

اعتمادآنلاین| محمدعلی وکیلی، عضو هیأت رئیسه مجلس، در مراسم رونمایی از دو خودروی تجاری با بیان اینکه شرکت‌های خودروساز به علت دولتی بودن، گران اداره می‌شوند، گفت: هفته پیش از یکی از خودروسازی‌ها بازدید داشتم و در آنجا اعلام کردم که وقتی فردی شعار محوری حاکم بر روابط کارش، رضایت‌مندی مشتری نیست این موضوع نشان می‌دهد که در گفتمان خودباوری انحراف وجود دارد.

وی ادامه داد: با تصمیمات غلط، سایت‌های خودروسازی در خارج از کشور با پول مردم ایجاد شد که به جای آنکه نمایش اقتدار کشور باشد به لانه مارها تبدیل شده و هر سال نیز هزینه‌هایی را به کشور تحمیل می‌کند که ما مدارا می‌کنیم.

وی با بیان اینکه هر تصمیمی در مسیر نا امن کردن سرمایه‌گذاری خارجی، مطابق با خواست دشمن خواهد بود، افزود:‌ اگر قرار است بخش خصوصی، موتور محرک اقتصاد کشور باشد باید حس امنیت به این بخش برگردد.

وکیلی تاکید کرد: نمی‌توان به نام مبارزه با فساد کاری کرد که سرمایه‌ها از کشور خارج شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با وزیر اقتصاد برای اجرای راهکارهای مبارزه با فساد، افزود:‌در این جلسه اعلام کردم مبارزه با فساد، لوازمی دارد. هوشمند سازی اقتصاد کشور، مهمترین راه در جهت مبارزه با فساد است.

عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: هوشمند سازی مجوزها در فضای کسب و کار و گمرکات که از رهگذر تشکیل دولت الکترونیک اتفاق می‌افتد، لازمه مبارزه با فساد در کشور است.

وی اظهار داشت: کشور را پلیسی کردن و برای هر کارآفرین یک پلیس گذاشتن و برای هر پلیس هم یک پلیس دیگر منصوب کردن، راه مبارزه با فساد نیست. بلکه باید مبارزه با فساد به گونه‌ای که چرخش پول مشخص باشد، اتفاق بیفتد.

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه بر دیوان سالاری حاکم و نظام اداری موجود باید ذره بین گذاشته شود، تصریح کرد: نمی‌توان با اصل بدبینی،‌ امنیت سرمایه‌گذاری را از بین برد.

وی تأکید کرد:‌ تحریم‌ها فرصت طلایی برای اقتصاد کشور ایجاد کرده به شرطی که اجازه دهیم اقتصاد خود را از گرداب دولتی بودن نجات دهد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها