سلطانی‌فر، جانشین ستاد اقتصاد مقاومتی کشور:

دولت به دنبال پیاده سازی اقتصاد مقاومتی است

مسعود سلطانی‌فر، جانشین ستاد اقتصاد مقاومتی کشور، بیان کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای استفاده از تمام ظرفیت‌های اقتصادی کشور برای رشد و توسعه اقتصاد برای مقابله با تهدیدهای خارجی و داخلی است و دولت در این راستا تلاش می‌کند.

دولت به دنبال پیاده سازی اقتصاد مقاومتی است
کد خبر: 343302
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۰ ۱۵:۴۳:۵۰

اعتمادآنلاین| مسعود سلطانی‌فر، جانشین ستاد اقتصاد مقاومتی کشور، امروز 30 شهریور، در ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی اظهار کرد: بعد از تفاهم برجام، اکنون به فرمول برد _ برد رسیده بودیم که تغییر در حاکمیت کشور آمریکا باعث شد این کشور بدعهدی‌هایی انجام دهد و آنان به صراحت بیان کردند که منافع آمریکا در تفاهم نامه تامین نشده است.

جانشین ستاد اقتصاد مقاومتی کشور بیان کرد: اکنون پس از 19 ماه موضع گیری آمریکا شاهد تحریم‌های ناعادلانه هستیم و از این دوران می‌توان به عنوان دوران ترور اقتصادی نام برد.

سلطانی فر ادامه داد: در طول 8 سال جنگ تحمیلی جنگیدیم اما هیچ گاه صادرات نفت قطع نشد، اما اکنون منابع مالی صادرات نفت ما محدود شده است.

وی تصریح کرد: لایحه بودجه سال جاری بعد از تقدیم به مجلس 407 هزار میلیارد تومان بود که اکنون مجلس 41 هزار میلیارد تومان دیگر به آن افزود.

جانشین ستاد اقتصاد مقاومتی کشور بیان کرد: 336 هزار میلیارد تومان از رقم اولیه کاهش پیدا کرد که با این بودجه بر روی پروژه‌های عمرانی فشار می‌آید.

سلطانی فر با بیان اینکه دولت به مقابله با تحریم‌ها پرداخته است، خاطرنشان کرد: هیچ نیرویی نمی‌تواند با اراده این ملت مقابله کند.

وی یادآور شد: اقتصاد مقاومتی به معنای استفاده از تمام ظرفیت‌های اقتصادی کشور برای رشد و توسعه اقتصاد برای مقابله با تهدیدهای خارجی و داخلی است.

وزیر ورزش و جوانان از سفرهای دیگرش به این استان در سال جاری خبر داد و بیان کرد: به خراسان جنوبی، تخصیص منابع بیشتری انجام خواهد شد.

سلطانی فر با اشاره به تزریق اعتبارات مورد نیاز کویرتایر، حاطرنشان کرد: پیگیر مشکلات و مسائل مطرح شده در این جلسه خواهیم بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها