کد خبر: 343320
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۰ ۱۷:۳۲:۰۷
| |

رییس ایستگاه ۲۹ آتش نشانی تهران:

یک موتور برق دیزل در کارگاه ساختمانی دچار آتش‌سوزی شد

آتش سوزی موتوربرق دیزل یک کارگاه ساختمانی در خیابان دروس، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

یک موتور برق دیزل در کارگاه ساختمانی دچار آتش‌سوزی شد
کد خبر: 343320
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۰ ۱۷:۳۲:۰۷

اعتمادآنلاین| ‌ پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه های 89 و 29 را ساعت 14:05 روز گذشته به سوی محل حادثه در خیابان دروس، خیابان یارمحمدی، نبش کوچه یکم اعزام کرد.

رضا جغتایی رییس ایستگاه 29 آتش نشانی تهران با اعلام این که حادثه در یک ساختمان در حال احداث 11 طبقه رخ داده است، افزود: در طبقه همکف این کارگاه ساختمانی، یک موتوربرق دیزل دچار آتش سوزی شده بود.

وی افزود: با آتش سوزی این ژنراتور، دود سیاه و غلیظی بخشی از فضای این کارگاه ساختمانی را فرا گرفته و شعله های آتش در حال سرایت به قسمت های دیگر ساختمان در حال احداث بود.

جغتایی تصریح کرد: آتش نشانان با بستن دستگاه تنفسی در میان دود و آتش وارد این کارگاه ساختمانی شدند و پس از یافتن کانون آتش در طبقه همکف با استفاده از لوله های آبدهی و کف مخصوص خاموش کردن آتش سوزی به مقابله با آتش سوزی پرداختند و در مدت زمان کوتاهی شعله های آتش را مهار و کاملا خاموش کردند.

رییس ایستگاه 29 علت بروز این آتش سوزی را از سوی کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی اعلام کرد و افزود: این حادثه مصدومیت جانی در بر نداشت.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها