کد خبر: 343378
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ۰۹:۰۳:۳۶
| |

عباسی سخنگوی هیات رئیسه مجلس:

جلسات کمیسیون های تخصصی روز سه شنبه برگزار می شود

سخنگوی هیات رئیسه مجلس از تغییر برنامه کمیسیون های تخصصی در هفته جاری خبر داد.

جلسات کمیسیون های تخصصی روز سه شنبه برگزار می شود
کد خبر: 343378
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ۰۹:۰۳:۳۶

اعتمادآنلاین| اسدالله عباسی عضو هیات رئیسه مجلس، با اشاره به تغییر برنامه کاری مجلس در هفته جاری گفت: به دلیل جابجایی روزهای جلسات علنی، برنامه کاری کمیسیون های تخصصی نیز تغییر کرد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس دهم شورای اسلامی بیان داشت: در هفته جاری کمیسیون ها تنها عصر روز سه شنبه 2 مهرماه جلسه دارند و دستورکاری شان همان مواردی است که برای روز یکشنبه در نظر گرفته شده بود.

وی ادامه داد: در صورت نیاز کمیسیون های می تواند عصر روز چهارشنبه نیز جلسه داشته باشند که باید این مورد را به هیات رئیسه مجلس اعلام کنند.

پیش از این عباسی از تغییر جلسات علنی خبر داده بود که هیات رئیسه به دلیل همزمان شدن هفته دفاع مقدس و برگزاری رژه نیروهای مسلح، همچنین درخواست تعداد زیادی از نمایندگان مجلس برای حضور در مراسم‌هایی که به همین مناسبت و همین طور به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی برگزار می‌شود، تصمیم گرفت تغییراتی را در تاریخ برگزاری جلسات هفته آتی صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعمال کند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: بر اساس تصمیم هیات رئیسه جلسات هفته آینده صحن علنی مجلس شورای اسلامی از اوایل هفته به سه‌شنبه و چهارشنبه موکول شد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها