کد خبر: 343492
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ۱۱:۲۱:۱۶
| |

چشمی سورپرایز استراماچونی برای دربی

سرمربی استقلال یک سورپرایز در ترکیب امروز تیمش خواهد شد.

چشمی سورپرایز استراماچونی برای دربی
کد خبر: 343492
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ۱۱:۲۱:۱۶

اعتمادآنلاین| یکی از اقدامات شگفت‌انگیز استراماچونی مقابل پرسپولیس، حضور روزبه چشمی در ترکیب اصلی تیمش در این بازی حساس است.


چشمی بعد از آغاز فصل با آبی‌پوشان توافق و قراردادش را برای یک فصل با این تیم تمدید کرد و لذا تمام دوره تمرینات پیش فصل و بدنسازی را از دست داد و ناچار است به صورت فشرده بدنسازی کند.


به همین دلیل چشمی تا هفته سوم فرصت حضور در ترکیب آبی‌پوشان را نیافت و استراماچونی امیدوار است این بازیکن باتجربه برای هفته چهارم به آمادگی برسد.


در فاصله کمتر از چهار روز به دربی 90، چشمی این فرصت را دارد تا شرایط بدنی‌اش را به حداقل‌های ممکن برای حضور در این بازی حساس برساند. استراماچونی هم امیدوار است تا این اتفاق افتاده و امکان استفاده از چشمی را در هفته چهارم داشته باشد.


چشمی جزو نخستین بازیکنانی بود که بعد از فصل هجدهم ساز جدایی کوک کرد و خبر‌های زیادی در خصوص پیوستن او به تیم‌های قطری برسر زبان‌ها افتاد، اما این بازیکن سرانجام به استقلال برگشت و با این تیم قرارداد بست.


حالا استقلال به چشمی و این بازیکن به بازی کردن در استقلال نیاز دارد، اما به دلیل اینکه او در دوره بدنسازی استقلال حضور نداشت نیاز دارد از نظر بدنی خود را مهیای بازی کند.


استقلال در شرایطی به این بازیکن نیاز دارد که از سه بازی دو امتیاز کسب کرده و مدافعان استقلال هم در سه بازی که از لیگ گذشته عملکرد پر انتقادی داشتند و در این شرایط حساس با توجه به در پیش داشتن دربی حضور چشمی در خط دفاع می‌تواند حاشیه امنیتی باشد برای تیمی که تاکنون پرانتقاد ظاهر شده است.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها