وزیر صنعت:

خودروهای کف پارکینگ به 30 هزار کاهش یافت

وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت گفت: امروز تولید خودروسازان نسبت به گذشته وضعیت بهتری پیدا کرده و رقم بیش از 150 هزار دستگاه که در کف پارکینگ‌ها بود امروز به اندکی بیش از 30 هزار دستگاه کاهش یافته است.

خودروهای کف پارکینگ به 30 هزار کاهش یافت
کد خبر: 343539
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ۱۲:۴۷:۳۴

اعتمادآنلاین| رضا رحمانی ظهر یکشنبه در حاشیه مجمع عمومی عادی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) افزود: امروز در جلسه‌ای با یکی از خودروسازان بزرگ، مشخص شد که شمار خودروهای کف پارکینگ از 80 هزار دستگاه به بیش از 30 هزار دستگاه رسیده است و این امر ناشی از سیاست داخلی سازی در کشور است که به شکل جدی مورد توجه قرار گرفته و اجرایی شده است.

به گفته رحمانی قطعات داخلی سازی شده در واقع با تکیه بر توانمندی داخلی مشکلات این بخش را برطرف خواهد ساخت.

وی درباره مشکلات هپکو گفت: بحث سهامداری این واحد صنعتی مربوط به سازمان خصوصی سازی است که باید تصمیم‌گیری کند و از نظر تولید و اشتغال هم وزارت صنعت، معدن و تجارت وارد موضوع شد و در واقع اکنون تعیین تکلیف سهامدار مربوط به وزارت امور اقتصادی و دارایی (سازمان خصوصی سازی) است و روی مساله حقوق کارکنان این مجموعه قرار است بانک ملی ایران نابعی اختصاص دهد تا مشکل حقوق برطرف شود.

وزیر صنعت اضافه کرد: قرار است وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور (سازمان شهرداری‌ها) با هپکو برای خرید سفارش دهند که انتظار می‌رود مشکلات این واحد صنعتی به زودی برطرف شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها