کد خبر: 343580
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ۱۴:۰۲:۴۱
| |

حمایت کامل امیرحسین فتحی از استراماچونی/ برای ستاره‌هایمان بازی می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بازیکنان استقلال برای پاداش بازی نمی‌کنند و برای پیراهنشان، ستاره‌هایشان و رنگ آبی بازی می‌کنند.

حمایت کامل امیرحسین فتحی از استراماچونی/ برای ستاره‌هایمان بازی می‌کنیم
کد خبر: 343580
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ۱۴:۰۲:۴۱

اعتمادآنلاین| امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال ساعتی پیش از داربی 90 در واکنش به اظهارات دیروز (شنبه) کالدرون در نشست خبری قبل داربی، اظهار کرد: دیاباته را به قیمتی که باید می‌خریدیم، خریدیم. وقتی او به ایران آمد یک هفته بعدش کالدرون به ایران آمد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت برد استقلال، به بازیکنان پاداش ویژه می‌دهد یا خیر بیان کرد: بازیکنان استقلال برای پاداش بازی نمی‌کنند بلکه برای پیراهنشان، ستاره‌هایشان و رنگ آبی بازی می‌کنند.

فتحی درباره محرومیت فرشید اسماعیلی هم توضیح داد: ما همه تلاشمان را کردیم ولی دیشب آخر وقت اطلاعیه‌ای به ما دادند و موافقت نکردند.

او درباره اینکه حیدر بهاروند، رییس سازمان لیگ گفته همان روزی که استقلال به سازمان لیگ برای بخشیدن محرومیت فرشید اسماعیلی نامه داد، جواب آن‌ها را داده‌اند هم گفت: من ندیدم. من دیشب جواب فدراسیون را دیدم.

فتحی ادامه داد: ان‌شاءالله استقلال نتیجه می‌گیرد. از استراماچونی چه نتیجه بگیرد و چه نگیرد حمایت می‌کنیم.

مدیرعامل استقلال درباره احتمال حضور فرهاد مجیدی و پرویز مظلومی در استقلال هم اظهار کرد: این نظر شماست. آقای استراماچونی قرارداد دو ساله با ما دارد و تمام قد از او حمایت می‌کنیم. ان‌شاءالله امروز بازی را می‌بریم و همه چیز درست می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها