راه اندازی مجدد کانال تلگرامی علیرضا رحیمی

علیرضا رحیمی در کانال تلگرامی‌اش نوشت: سال گذشته کانال تلگرامی بنده توسط قطاع الطریقی هک شد و امکان دسترسی به آن نیز سلب شد.

راه اندازی مجدد کانال تلگرامی علیرضا رحیمی
کد خبر: 343596
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ۱۴:۳۲:۰۸

اعتمادآنلاین| علیرضا رحیمی نماینده تهران و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از راه اندازی کانال تلگرامی اش به آدرس https://t.me/a_rahimi_mp خبر داد و نوشت: سال گذشته کانال تلگرامی بنده توسط قطاع الطریقی هک شد و امکان دسترسی به آن نیز سلب شد. خوشبختانه مورد سو استفاده قرار نگرفت فقط زحمت و اختلال ایجاد کرد و برای حضور مستقیم در فضای مجازی به فعالیت توییتری اکتفا کردم.

به گزارش خبرنگار اعتمادآنلاین ، او تاکید کرده هیچوقت تعداد فالوئرها در هیچ شبکه اجتماعی برایم مهم نبوده و هرگز برای جذب و افزایش فالوئر هم تلاشی نداشته ام. البته صفحه ام در توئیتر را شخصیتها و افراد ارزشمندی دنبال کرده و زینت بخشیده اند در کنار آن از فالوئرهای بفرموده براندازان و اتش به اختیاران و پیاده نظام مراکز خاص نیز برای اهانتها و تخریب موسمی شرف حضور دارند و جا رزرو کرده اند.

این نماینده مجلس عنوان کرده؛ امیدوارم که این فضا علاوه بر انعکاس نظرات و دیدگاهها، فرصتی برای روشنگری واقع بینانه در راستای دفاع از حقوق ملت فراهم آورد. ذکر منبع از اولین درسهای حوزه رسانه است و در عجبیم که با خیل دانش آموختگان رسانه در کشور و رسانه های فعال بیشمار، تلخی و رنج گرته برداری و انعکاس بدون منبع مطالب همچنان در صحنه خبر رسانی مشهود و هویدا است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها