کد خبر: 343613
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۰ ۱۳:۰۰:۰۰
| |

قاسم میرزایی‌نیکو، عضو فراکسیون امید، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

عده‌ای نمی‌خواهند مجلس در رأس امور باشد/ آنها هر کاری برای ماندن مجلس در قعر امور انجام می‌دهند/ همه در تخریب مجلس به خودشان حق می‌دهند/ بازگشت مجلس به رأس امور مانعی برای برخی اقدامات سران قوا و شوراهای تصمیم‌گیر می‌شود

قاسم میرزایی‌نیکو، عضو فراکسیون امید مجلس، گفت: همه در تخریب مجلس به خودشان حق می‌دهند و هر کاری از دست‌شان برمی‌آید انجام می‌دهند. اگر مجلس در رأس امور باشد، مانع بسیاری از اقداماتی می‌شود که توسط سران قوا یا شوراهای تصمیم‌گیر دیگر صورت می‌گیرد.

عده‌ای نمی‌خواهند مجلس در رأس امور باشد/ آنها هر کاری برای ماندن مجلس در قعر امور انجام می‌دهند/ همه در تخریب مجلس به خودشان حق می‌دهند/ بازگشت مجلس به رأس امور مانعی برای برخی اقدامات سران قوا و شوراهای تصمیم‌گیر می‌شود
کد خبر: 343613
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۰ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| قاسم میرزایی‌نیکو، نماینده دماوند و فیروزکوه و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین ، با اشاره به تخریب‌های اخیر علیه مجلس و نمایندگان مجلس، گفت: تخریب مجلس به دلیل این است که برخی می‌گویند مجلس نباید در رأس امور باشد، بلکه باید در قعر امور باشد. بنابراین هر کاری که باعث تضعیف مجلس می‌شود جایز به‌ حساب می‌آید.

همه در تخریب مجلس به خودشان حق می‌دهند

او همچنین ادامه داد: همه در تخریب مجلس به خودشان حق می‌دهند و هر کاری از دست‌شان برمی‌آید انجام می‌دهند. اگر مجلس در رأس امور باشد، مانع بسیاری از اقداماتی می‌شود که توسط سران قوا یا شوراهای تصمیم‌گیر دیگر صورت می‌گیرد.

اگر مجلس تقویت شود، همه امور به سر جای خود برمی‌گردد

میرزایی نیکو تاکید کرد: اگر مجلس تقویت شود، همه امور به سر جای خود برمی‌گردد، اما قرار نیست برگردد؛ بنابراین مجلس تضعیف می‌شود و هر کسی به خود اجازه می‌دهد هر چیزی بگوید. اما متاسفانه هیات‌رئیسه و رئیس مجلس اقدامی صورت نمی‌دهند.

به گفته این نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی، مجلس باید از قعر امور به رأس امور بازگردد. زمانی که مجلس در جایگاهش نباشد شاهد تخریب و تضعیف آن هستیم.

تخریب نمایندگان مجلس، ضربه به مجلس است

او همچنین با اشاره به تخریب پروانه سلحشوری، گفت: تخریب سلحشوری، تخریب فراکسیون امید نیست بلکه در راستای تخریب و ضربه‌ زدن به مجلس شورای اسلامی است. کسانی که در مجلس حرفی دارند و می‌توانند جایگاهی داشته باشند و نقشی ایفا کنند مورد تهاجم قرار می‌گیرند. در غیر این صورت کسی که ساکت است و دیکته نمی‌نویسد غلطی ندارد. کسانی که حرف دل مردم را بازگو می‌کنند طبیعی است که این‌گونه مورد هجوم و حمله قرار می‌گیرند.

این عضو فراکسیون امید در پایان گفت: مجلسی می‌تواند خواسته مردم را تحقق بخشد که نظرات، مصوبات و پیگیری‌هایش نقش ویژه ایفا کند و بتواند در رأس امور باشد. اگر این‌گونه نباشد، هر کسی یک‌ بخشی از آن را مورد حمله قرار می‌دهد و در این راستا یکی فراکسیون‌ها را، یکی نمایندگان حوزه انتخابیه خاص را و دیگری زنان مجلس را تخریب می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها