کد خبر: 343633
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ۱۷:۳۰:۰۰
| |

حمید درخشان، پیشکسوت فوتبال پرسپولیس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

تجربه دلیل پیروزی پرسپولیس در دربی بود

حمید درخشان، پیشکسوت فوتبال پرسپولیس، دلیل پیروزی سرخ پوشان پایتخت را تجربه بالای بازیکنان پرسپولیس دانست.

تجربه دلیل پیروزی پرسپولیس در دربی بود
کد خبر: 343633
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ۱۷:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ حمید درخشان، پیشکسوت فوتبال پرسپولیس، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره برتری پرسپولیس در دربی گفت: بازی بدی نبود اما انتظار داشتیم تا دو تیم بازی بهتری از خودشان به نمایش بگذارند. وقتی این دو باشگاه از دو مربی با کلاس بالای جهانی بهره می‌برند باید نوع بازی هم تغییر می‌کرد اما این اتفاق رخ نداد و مانند دربی‌های گذشته کم‌رمق بود.

او در ادامه گفت: سرعت بازی کم بود و درگیری‌های فیزیکی در میانه زمین بالا بود. بازیکنان به جای اینکه سرعت بازی را بیشتر کنند تلاش می‌کردند تا با استفاده از قدرت بدنی بازی تیم مقابل را خراب کنند.

این مربی پیشین پرسپولیس در ادامه گفت: برتری نصف و نیمه پرسپولیس در زمین به دلیل تجربه بالای بازیکنانش بود. همین موضوع هم باعث شد تا کفه ترازو به نفع پرسپولیس باشد.

درخشان درباره درخشش بیرانوند در این دیدار هم گفت: بیرانوند با مهار پنالتی خیلی به پرسپولیس کمک کرد. اگر آن پنالتی به گل تبدیل می‌شد شاید شرایط بازی فرق می‌کرد. یک بازیکن خوب و باکیفیت درون دروازه در چنین موقعیت‌هایی به درد می‌خورد و می‌تواند تیمش را نجات دهد.

او در پایان گفت: استقلال تیم بزرگی است و با این باخت چیزی از ارزش‌های این تیم کم نخواهد شد. در هر صورت فوتبال دو رو دارد. یک روی آن برد و روی دیگر آن هم باخت است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها