شعار حیا کن، رها کن هواداران استقلال علیه امیر حسین فتحی

هواداران استقلال داور مسابقه را علت شکست تیم‌شان در دربی دانستند.

شعار حیا کن، رها کن هواداران استقلال علیه امیر حسین فتحی
کد خبر: 343634
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ۱۷:۳۶:۵۲

اعتمادآنلاین| ‌ در پایان دربی 90 که با پیروزی یک بر صفر شاگردان گابریل کالدرون همراه بود، هواداران استقلال علیه موعود بنیادی‌فر داور بازی شعار سر داده و او را مقصر شکست آبی‌پوشان شناختند. این در حالی بود که استراماچونی نیز شدیدا به داور بازی اعتراض داشت.

در اواخر بازی درگیری سیاوش یزدانی و فرشاد احمدزاده می‌رفت بازی را به جنجال بکشاند که در این بین حضور به موقع کریم باقری مانع این اتفاق شد. او با جدیت زیاد بازیکنان تیمش را هل داد و از صحنه درگیری دور کرد.

سعید فتاحی نیز در صحنه درگیری سمت نیمکت استقلال آمد و وقتی نزدیک استراماچونی شد، قصد داشت با دست وی را به سمت عقب راهنمایی کند که با برخورد جدی وی مواجه شد.

مهدی ترابی در لحظات پایانی بازی وقتی داور اعلام آفساید کرد، تصور کرد که او سوت پایان بازی را به صدا درآورده است و در این لحظه توپ را به آسمان شوت کرد و به خوشحالی پرداخت. داور در این لحظه به وی اخطار داد و او هم وقتی متوجه اشتباهش شد با دست بر سر خودش کوبید!

هواداران استقلال در ادامه «شعار حیا کن، رها کن» علیه امیر حسین فتحی سر دادند.

تماشاگران پرسپولیس تا دقایقی بعد از بازی در ورزشگاه مانده و به خوشحالی پرداختند.

جو متفاوت سکو‌های سرخابی در نهایت با درگیری آنها و پرتاب سنگ به یکدیگر انجامید که نتیجه‌اش شکست سر و مصدومیت چند هوادار بود. آمبولانس‌های کنار زمین نیز درگیر درمان مصدمان شدند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها