استراماچونی:

قبل از گل موقعیتی از پرسپولیس ندیدم/ نتیجه مساوی عادلانه بود

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش مستحق باخت مقابل پرسپولیس نبوده است.

قبل از گل موقعیتی از پرسپولیس ندیدم/ نتیجه مساوی عادلانه بود
کد خبر: 343638
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ۱۷:۵۴:۴۳

اعتمادآنلاین| آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از دیدار تیمش برابر پرسپولیس که با شکست یک بر صفر آبی‌ها به پایان رسید، گفت: به نظرم بازی را بهتر از پرسپولیس آغاز کردیم. ما تا زمان ضربه پنالتی از پرسپولیس بهتر بودیم. حتی بعد از ضربه پنالتی هم مسابقه حالت تعادلش را داشت. چیزی که من از آن راضی نیست ذهنیت نیمه دوم بازی است. وقتی که پنالتی را از دست دادیم، بازیکنانم واکنش خوبی به آن نشان ندادند اما این دلیل و بهانه قانع کننده‌ای نیست. حتی با این که در نیمه دوم هم خوب بازی نکردیم، به نظرم نتیجه عادلانه مساوی بود. قبل از گل پرسپولیس من موقعیتی از این تیم ندیدم.

او در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر سه دفاعه بازی کردن تیمش در این بازی گفت: ما اینطور بازی کردیم تا در خط حمله بیشتر شرکت داشته باشیم. ما با رضاوند و تبریزی در جلو بازی کردیم که رضاوند پست شماره 10 بود و فشار زیادی به آن‌ها وارد کردیم. آن‌ها در نیمه اول آن طور که باید بازی نکردند و ما در مجموع خوب ظاهر شدیم. چیزی که من دوست ندارم این است که ما با این که در نیمه اول شجاعانه بازی کردیم در نیمه دوم خوب نبودیم. ما با ترکیب 1-1-4-3 بازی کردیم. قائدی آماده نبود و به همین دلیل رضاوند بازی‌ساز ما بود. ما قائدی و محسن کریمی را آماده کردیم که به زمین بیاید. این تمام عناصر تهاجمی‌ای بود که ما در تیم داشتیم ضمن این که یکی از بازیکنانمان را هم در اختیار نداشتیم.

سرمربی استقلال درباره اعتراضاتش به داور بازی و این که چقدر خودش را مقصر حواشی در جریان بازی می‌داند، بیان کرد: اولا این که من نمی‌دانم منظور شما از شکایتم نسبت به داوران چیست. تنها مسابقه‌ای که به قضاوت اعتراض داشتم بازی با ماشین‌سازی بود و در بازی‌های دیگر اعتراض نکردم. شاید کاری که کردم در جریان مسابقه بوده اما نه روی نیمکت. اعتراض کردن یک قسمت از این شغل است اما هیچوقت این کار را جلوی دوربین انجام ندادم. اگر پنالتی هم به ثمر می‌رسید شاید با سوالات دیگری مواجه می‌شدیم. در نیمه اول پرسپولیس بهتر بازی کرد و در نیمه دوم ما بهتر بودیم. به جز گلی که پرسپولیس زد، موقعیتی از این تیم ندیدم.

استراماچونی درباره پاس‌های کم‌تعداد پیاپی توسط بازیکنانش توضیح داد: همانطور که گفتم در مجموع از عملکردمان راضی نیستم. این عملکرد به بازیکنان هم انتقال پیدا کرد. عملکرد ما در نیمه دوم بسیار ضعیف بود و با آنالیز شما من راضی هستم.

او در پایان درباره برنامه‌اش برای رسیدن استقلال به روند ایده‌آل، اظهار کرد: اول از همه که باختن در داربی اتفاقی است که باید به آن واکنش نشان دهیم نه این که آرام باشیم. ما این داربی را باختیم و تازه 4 مسابقه را پشت سر گذاشتیم و امتیازاتی که می‌خواستیم را نگرفتیم. از این پس باید به دنبال جمع کردن امتیازات باشیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها