شهردار تهران:

وضعیت مناسب سازی معابر شهر تهران ایده آل نیست

شهردار تهران گفت: وضعیت مناسب سازی معابر شهر تهران برای دانش آموزان ایده آل نیست ولی تلاش می‌کنیم تا به وضعیت مطلوب برسیم.

وضعیت مناسب سازی معابر شهر تهران ایده آل نیست
کد خبر: 343670
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۰۸:۰۳:۲۰

اعتمادآنلاین| ‌ پیروز حناچی شهردار تهران در جمع خبرنگاران و در حاشیه نواختن زنگ مهر در مدرسه البرز در پاسخ به این سوال که اگر دانش آموزان بخواهند مثل شما شهردار شوند چه باید بکنند گفت: این موارد خیلی با اراده آدم ارتباطی ندارد و معمولا در مسیر زندگی رخ می دهد.

وی افزود: اما فارغ از اینکه دانش آموزان چه مسوولیتی بگیریند باید بگویم که هر کسی که مسیر علم و ادب را طی کند موفق می شود.

شهردار تهران تصریح کرد: به جوانان گفتیم تا از این شور جوانی استفاده کنند و در مسیر ذخیره پایه‌های علم و دانش قدم بردارند.

حناچی در پاسخ به اینکه سرمشق امروز دانش آموزان چه باید باشد گفت: امروز سرمشق دانش آموزان باید همان آموزه های باشد که از گذشتگان به ما رسیده است.

وی افزود: ما کشور با قدمتی هستیم و بنا بر توصیه بزرگانمان گفته شده توانا بود هر که دانا بود و من فکر میکنم این نقشه راه ما خواهد بود.

شهردار تهران مبنی بر اینکه آیا شهر مناسب دانش آموزان است یا خیر گفت: بحث مناسب سازی یک رده خاص را در بر نمیگیرد.

وی گفت وقتی صحبت از مناسب سازی می شود همه رده های سنی را در بر میگیرد البته نمی توانیم بگوییم شرایط ایده آلی داریم اما می گوییم تلاش میکنیم تا شرایط بهتر شود.

حناچی افزود: من اشاره کردم به نیروی جوانی برای حل مشکلات و اینکه بدانیم می توانیم آن را حل کنیم مسیر درست را طی خواهیم کرد.

شهردار تهران گفت امروز در همین جا اعلام میکنم که فراخوانی می گذاریم تا ایده های دانش آموزی در راستای حل مشکلات شهری را پذیرا خواهیم بود.

وی ادامه داد:از هر ایده دانش آموزی در راستای حل سه مشکل آلودگی هوا پسماند و ترافیک استقبال می کنیم و آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها