کد خبر: 343683
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۰۸:۳۵:۰۰
| |

هررا:

نیمار شایستگی توپ طلا را دارد

هافبک اسپانیایی پاری سن ژرمن به ستایش از نیمار پرداخت و او را شایسته کسب توپ طلا دانست.

نیمار شایستگی توپ طلا را دارد
کد خبر: 343683
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۰۸:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن توانست در حساس ترین دیدار هفته ششم رقابت‌های لیگ فرانسه با یک گل لیون را از پیش‌رو بردارد.

تک گل تیم پاریسی را در این دیدار نیمار به ثمر رساند تا نشان دهد که بازیکن بسیار تاثیرگذاری برای تیمش است.

آندره اررا، هافبک فرانسوی پاری سن ژرمن بعد از بازی به ستایش از نیمار پرداخت و گفت: خوشحالم که در کنار بازیکن بزرگی مثل نیمار بازی می‌کنم. او بازیکن بسیار خوبی است و قطعا شایستگی توپ طلا را دارد. او اگر به روند خوب خود ادامه دهد به زودی توپ طلا را به دست می‌آورد.

اررا ادامه داد: نمی خواهیم دیگر درباره ماندن و یا جدایی نیمار صحبت کنیم. فصل نقل و انتقالات تابستانی به پایان رسید و نیمار در تیم ماندنی شد. بازی سختی برابر لیون داشتیم اما حضور بازیکنانی مانند نیمار و ام‌باپه باعث می‌شود تا در هر دیداری احساس آرامش داشته باشیم.

او در پایان درباره شانس بالای پاری سن ژرمن برای کسب عنوان قهرمانی مجدد گفت: بسیار زود است که در این بار قضاوت داشته باشیم. هنوز از آغاز لیگ تنها شش هفته گذشته است. رقیب ما تنها لیون نیست. بلکه تیم‌های دیگری مثل رن، آنژه و المپیک مارسی هم برای کسب عنوان قهرمانی رقابت می‌کنند و به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم.

پاری سن ژرمن با پیروزی که در این دیدار به دست آورد 15 امتیازی شد و در صدر جدول رده‌بندی باقی مانند و فاصله‌اش را با نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود به سه امتیاز کاهش داد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها