کد خبر: 343743
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۰۹:۵۰:۵۲
| |

پروانه سلحشوری، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی:

حضور زنان در مجلس برای تخریب‌گران پذیرفتنی نیست/ برخی می‌خواهند با تخریب نمایندگان به اهداف سیاسی خود برسند

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: حضور و بروز زنان در محافلی مثل، مجلس شورای اسلامی برای برخی‌ها پذیرفتنی نیستند، بنابراین به خصوص اگر زنانی باشند که بیشتر از آن حدی که برای آنها تعریف شده است، بخواهند خود را نشان بدهند.

حضور زنان در مجلس برای تخریب‌گران پذیرفتنی نیست/ برخی می‌خواهند با تخریب نمایندگان به اهداف سیاسی خود برسند
کد خبر: 343743
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۰۹:۵۰:۵۲

اعتمادآنلاین| پروانه سلحشوری، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی به پروژه تخریب نمایندگان مجلس به ویژه نمایندگان زن در مجلس شورای اسلامی، اشاره و بیان کرد: تخریب نمایندگان مجلس می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد؛ اما اصلی‌ترین هدف منتقدان و تخریب‌گران نمایندگان، انتخابات پیش‌رو مجلس شورای اسلامی است، که برخی‌ها می‌خواهند با تخریب نمایندگان به اهداف خود دست پیدا کنند.

وی در ادامه افزود: بنابراین عده‌ای هم معتقدند، به سبب نزدیکی به انتخابات مجلس شورای اسلامی سناریوهایی که به دور از اخلاق و انسانیت است، را برای برخی از نمایندگان طراحی می‌کنند؛ تا اینکه از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شوند.

حضور زنان در مجلس برای تخریب‌گران پذیرفتنی نیست

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات به پروژه تخریب زنان منتقد مجلس و اهداف اصلی تخریب‌گران اشاره و اظهار کرد: حضور و بروز زنان در محافلی مثل، مجلس شورای اسلامی برای برخی‌ها پذیرفتنی نیست، به خصوص اگر زنانی باشند که بیشتر از آن حدی که برای آنها تعریف شده است، بخواهند توانایی های خود را نشان بدهند.

برخی اوقات به طرز غیر متعارف و غیر اخلاقی با نمایندگان زن برخورد می‌شود

این نماینده مردم مجلس دهم افزود: ممکن است، برخی اوقات به طرز غیر متعارف و غیر اخلاقی با نمایندگان زن در مجلس برخورد شود؛ مثلا در روزهای اخیر بنده مورد هجمه و بی‌اخلاقی‌هایی از سوی برخی افراد و رسانه‌ها قرار گرفتم.

بی‌اخلاقی در میان اهالی سیاست پذیرفتنی نیست

سلحشوری در پایان ضمن انتقاد از بی‌اخلاقی‌های به وجود آمده در بین سیاستمدارن کشورمان، اشاره و تصریح کرد: اساسا، بی‌اخلاقی در سیاست به خصوص در کشور ما که کشوری مسلمان هستیم، پسندیده نیست، که حالا بخواهیم به بی‌اخلاقی روی آوریم.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها