کد خبر: 343752
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۱۰:۰۱:۰۷
| |

رئیس کل سازمان بهزیستی کشور:

موضوع یک وعده غذای گرم در مهدهای حاشیه‌ای مورد توجه قرار گیرد

امروز یکم مهر ماه سال 98، آیین بازگشائی مهدهای کودک با حضور وحید قبادی دانا، رئیس سازمان بهزیستی کشور و داریوش بیات نژاد، رئیس بهزیستی استان تهران، در محل مهدکودک ایرانمهر برگزار شد.

موضوع یک وعده غذای گرم در مهدهای حاشیه‌ای مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 343752
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۱۰:۰۱:۰۷

اعتمادآنلاین| ‌ وحید قبادی دانا، رئیس کل سازمان بهزیستی کشور گفت: هفته دفاع مقدس و یاد شهدای دانش آموز را گرامی می داریم. برای همه ما روز اول مهر روزی مهم است و به همه کودکان، دانش آموزان و فرهنگیان این روز را تبریک می گوییم.در سالهای گذشته کارهای بزرگی در سازمان بهزیستی و همچنین مهدها انجام گرفته است. اما ما نباید به شرایط موجود قانع باشیم.

وی افزود: یکی از محوری ترین مسائل در گام دوم انقلاب نگاه به آینده است. بنابراین هر چقدر ما در ارتباط با مهدهای کودک سرمایه گذاری بکنیم جای دوری نخواهد رفت.

قبادی دانا در ارتباط با هماهنگی دستگاه ها گفت: باید ارتقای کمی و کیفی مهدها را مدنظر داشته باشیم. گاها یک سردرگمی در رابطه با وظایف سازمان بهزیستی با آموزش پرورش،در ارتباط با وظایفشان در مهدها وجود دارد.برخی ابهامات در قانون وجود دارد که باید تلاش شود مرتفع گردد. ما رایزنی هایی را با مسئولین شورای عالی انقلاب فرهنگی، مجلس شورای اسلامی و آموزش و پرورش داشتیم.

وی افزود: بخش خصوصی در این زمینه بار بزرگی را بدوش می کشد. در زمینه ارتقای مهدهای کودک بایستی موضوع توزیع عادلانه مدنظر قرار بگیرد. روستا مهدها و مهدهای حاشیه ای یکی از محورهای مهم ما هستند و بیش از پیش به آن توجه خواهد شد. موضوع یک وعده غذای گرم روزانه در مهدهای حاشیه ای و روستا مهدها باید مورد توجه قرار بگیرد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها