کد خبر: 343821
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۱۲:۰۲:۴۰
| |

محمود خسروی‌وفا:

کمیته ملی پارالمپیک مشکل بودجه ندارد

محمود خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: جلسه‌ای را با مسئولان فدراسیون تیراندازی با کمان داشتیم و به تفاهم خوبی رسیدیم.

کمیته ملی پارالمپیک مشکل بودجه ندارد
کد خبر: 343821
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۱۲:۰۲:۴۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمود خسروی‌وفا در پایان مجموعه عمومی کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: با توجه به اینکه اساسنامه در سال 97 به دست ما نرسید امروز و در نخستین مجمع عمومی باید به تصویب می‌رساندیم همچنین ساختار سازمانی نیز تصویب شد.

وی درباره شرایط مالی پارالمپیک گفت: مشکل بودجه نداریم. در واقع مشکلات هست اما بحران نداریم و این مشکلات با تدبیر و اولویت‌بندی حل می شود. ما برای سال جاری سختی‌های متعارف را داریم که در خصوص آن‌ها تدبیر می‌شود. خوشبختانه تا امروز 34 سهمیه گرفتیم و از برنامه عقب نیستیم تا سه ماه آینده نیز ساختار اصلی کاروان اعزامی مشخص می‌شود.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک درباره اختلاف نظرهایی که با فدراسیون تیراندازی با کمان وجود داشت، عنوان کرد: جلسه‌ای را با مسئولان فدراسیون داشتیم و به تفاهم خوبی رسیدیم. انتقال یک رشته به فدراسیون چنین شکاف‌هایی را در خصوص شرایط آن رشته ایجاد می‌کند، اما تلاش می‌کنیم که چنین چیزی وجود نداشته باشد. پرداخت به فدراسیون‌ها و ورزشکاران برای برگزاری اردو ها انجام می‌شود و همه چیز مشخص و شفاف است و هیچ بدهی به هیچ فدراسیونی نداریم.

خسروی‌وفا در پاسخ به این سوال که آیا درخصوص شیوه هزینه پولی که کمیته پارالمپیک به فدراسیون‌ها می‌دهد، نظارت وجود دارد یا خیر؟ گفت: حضور ناظران فنی و مالی در اردوها این نظارت انجام می‌شود و اگر اردوها کیفیت لازم را نداشته باشد پول کمتری نیز به فدراسیون‌ها داده می‌شود.

وی درباره بودجه دریافتی کمیته پارالمپیک در سال جاری عنوان کرد: تاکنون 22 درصد از بودجه خود را دریافت کرده‌ایم، البته 6 میلیارد تومان پول کمی نیست و به هر نحوی که پول بدهند کار می‌کنیم. در صحبتی که با نوبخت داشتم او عنوان کرد که دولت به ورزش کمک می‌کند و چیزی در این باره کم نمی‌گذارد.

او در پایان در خصوص پیش بینی‌اش از جایگاه ایران در بازی‌های المپیک توکیو گفت: هدف‌گذاری ما حضور در جمع 10 کشور برتر است اما قابل پیش‌بینی نیست.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها