کد خبر: 343847
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۱۲:۴۲:۱۳
| |

امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهوری:

دولت برای حل مشکلات وزارت آموزش و پرورش جدی است

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: رییس جمهوری، هیات دولت و وزیر جدید آموزش و پرورش با جدیت تمام در تلاش هستند که با توجه به منابع کشور، مشکلات مالی وزارت آموزش و پرورش، مسائل فرهنگین و خلاء های موجود در این وزارتخانه را حل و فصل کنند.

دولت برای حل مشکلات وزارت آموزش و پرورش جدی است
کد خبر: 343847
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۱۲:۴۲:۱۳

اعتمادآنلاین| حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهوری در خصوص اجرای نظام رتبه بندی معلمان گفت: برنامه های دولت راجع به آموزش و پرورش را رئیس جمهوری در معرفی وزیر جدید در مجلس شورای اسلامی بیان کردند؛ حاجی میرزایی با رای قابل توجه و حداکثری نمایندگان رای اعتماد گرفت؛ در واقع مجلس به برنامه های حاجی میرزایی رای داد که بخشی از این برنامه ها، کیفی کردن آموزش، عدالت آموزشی، ارتقای سطح معیشت فرهنگیان، اجرای نظام رتبه بندی معلمان و ... بود و ایشان تلاش می کند که برنامه پیشنهادی خود را اجرایی کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری افزود: وزیر آموزش و پرورش در جلسه هیات دولت، گزارشی را از مشکلات و خلاء های آموزش و پرورش ارائه دادند؛ رییس جمهوری پیرو این گزارش به محمد باقر نوبخت تاکید کرد که مسائل مالی مربوط به آموزش و پرورش با توجه به منابع کشور، حل کنند و بقیه اعضای دولت نیز دستور دادند که مشکلات وزارت آموزش و پرورش در سریع ترین زمان ممکن حل و فصل شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها