کد خبر: 343861
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۱۳:۰۸:۵۹
| |

کاتب، رئیس کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس:

مدارس در سال 98 از پرداخت قبوض آب، برق و گاز معافند

غلامرضا کاتب، نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی از تمدید معافیت مدارس از پرداخت قبوض آب، برق و گاز در سال 98 خبر داد و گفت که باید رعایت الگوی مصرف در مدارس در دستور کار مدیران مدارس قرار گیرد.

مدارس در سال 98 از پرداخت قبوض آب، برق و گاز معافند
کد خبر: 343861
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۱۳:۰۸:۵۹

اعتمادآنلاین| غلامرضا کاتب، رئیس کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: امسال اعتبارات آموزش‌وپرورش از بودجه عمومی کشور به میزان سه درصد نسبت به سال 96 افزایش‌یافته است.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت خیران در کمک مالی به اعتبارات مجموعه آموزش‌وپرورش گفت: 50 درصد از عوارض شرکت گاز نیز برای کمک به اعتبارات این سازمان اختصاص‌یافته است.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و‌ آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ارتقای مهارت‌آموزی دانش آموزان در مدارس از طرح‌های بسیار خوبی است که در صورت عمل به این طرح می‌توان در کاهش نرخ بیکاری در جامعه شاهد اتفاقات بسیار خوبی بود.


کاتب عنوان کرد: دغدغه بیکاری از مسائلی است که فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با آن‌ها مواجه هستند؛ بنابراین اگر نسبت به آموزش مهارت در فضاهای آموزشی از مدرسه تا دانشگاه توجه شود؛ دیگر هرسال شاهد افزایش این قشر به جامعه بیماران جامعه نیستیم.

رئیس کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس با اشاره به جذب اعتبارات برای نوسازی مدارس گرمسار گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانش آموزان امانتی در دست آموزش‌وپرورش هستند گفت: باید اهتمام ویژه‌ای در مورد بهسازی و نوسازی و همچنین استانداردسازی زیرساخت‌های آموزشی صورت گیرد.

کاتب به تمدید معافیت مدارس از پرداخت قبوض آب، برق و گاز در سال 98 اشاره و تأکید کرد: باید رعایت الگوی مصرف در مدارس در دستور کار مدیران مدارس قرار گیرد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها