محسن صادقی‌نسب به «خروج» حاتمی‌کیا پیوست

محسن صادقی‌نسب بازیگر پیشکسوت سینما گفت: من در فیلم خروج نقش مردی را بازی می کنم که در دوران دفاع مقدس شیمیایی شده و هم اکنون در روستای خود مشغول کار است، وی پدر یک شهید بوده و طی اتفاقاتی که بر سر آب روستا افتاده صدمات زیادی را متحمل شده است.

محسن صادقی‌نسب به «خروج» حاتمی‌کیا پیوست
کد خبر: 343937
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۱۵:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن صادقی‌نسب درباره حضورش در فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا گفت: به تازگی برای بازی در فیلم «خروج» از سوی ابراهیم حاتمی کیا انتخاب شدم، این اتفاق در کارنامه کاری من رویداد بسیار خوشحال کننده‌ای است، من در دهه شصت بیشتر بازی می‌کردم، اما بعد از آن بیشتر به پشت صحنه سینما گرایش پیدا کردم، فیلم خروج شروع دوباره و بسیار خوبی برای من است.

او در همین راستا ادامه داد: پیشتر در اکثریت آثاری که بازی می‌کردم، در آثاری بود که در آن‌ها یکی از عوامل پشت صحنه هم بودم، اما خروج حاتمی کیا اولین حضور مستقل من در یک پروژه به عنوان بازیگر است.

این بازیگر پیشکسوت سینما درباره نوع انتخاب خود در این فیلم اذعان کرد: ابتدا به امر دستیاران ابراهیم حاتمی کیا با من تماس داشتند، پس از آن با او یک ملاقات حضوری داشتم و بعد از آن در یک جلسه به صورت عمومی دورخوانی کردیم، ما دو روز پیش با پرواز راهی گچساران شدیم و به امید خدا از امروز با جهانگیر الماسی و رامین پورایمان جلوی دوربین حاتمی کیا خواهیم رفت.

او درباره نقش خود در فیلم سینمایی خروج تاکید کرد: من در این فیلم نقش مردی را بازی می‌کنم که در دوران دفاع مقدس شیمیایی شده و هم اکنون در روستای خود مشغول کار است، او پدر یک شهید بوده و طی اتفاقاتی که بر سر آب روستا افتاده صدمات زیادی را متحمل شده است.

بازیگر فیلم سینمایی خروج درباره احتمال دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر اذعان کرد: تا وقتی که بزرگانی همچون فرامرز قریبیان در این فیلم بازی می‌کنند من به فکر جایزه جشنواره فیلم فجر نیستم، البته نقشی که حاتمی کیا نوشته نقش بسیار جذابی است، اما در کل زیاد به جوایز فکر نمی‌کنم.

صادقی نسب تجربه همکاری با حاتمی کیا را جذاب خواند و خاطرنشان کرد: من از سال شصت حاتمی کیا را می‌شناسم، اما هم اکنون که به عنوان بازیگر فیلم وی انتخاب شده ام احساس بسیار خوبی داشته و خوشحالم.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها