مدال‌های نقره و برنز مجموع و دوضرب دسته 89 کیلوگرم به میری رسید

وزنه‌بردار دسته 89 کیلوگرم کشورمان با مدال‌های نقره و برنز مجموع و دوضرب به کار خود در گروه A پایان داد.

مدال‌های نقره و برنز مجموع و دوضرب دسته 89 کیلوگرم به میری رسید
کد خبر: 344003
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۱۸:۲۳:۴۷

اعتمادآنلاین| در ادامه رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان که در تایلند در حال برگزاری است، عصر امروز مسابقات دسته 89 کیلوگرم مردان در گروه A برگزار شد و محمد زارعی و علی میری نمایندگان ایران در این دسته با 9 وزنه بردار از کشورهای ارمنستان (2 وزنه‌بردار)، فرانسه، عراق، ونزوئلا، گرجستان، قزاقستان و بلاروس (2 وزنه بردار) به رقابت پرداختند.

حرکت یک‌ضرب:


میری کار خود را در این دسته و در حرکت در حرکت اول یکضرب با انتخاب وزنه 160 کیلوگرم شروع کرد و آن را به راحتی بالای سر برد، وی در حرکت دوم نیز وزنه 165 کیلوگرمی را بالای سر برد. میری در سومین حرکت نیز موفق به مهار وزنه 167 کیلوگرمی شد و کار خود را در حرکت یکضرب با عنوان پنجمی به پایان برد.

محمد زارعی دیگر نماینده کشورمان در این دسته در نخستین حرکت موفق به مهار وزنه 165 کیلوگرمی شد، اما در دومین تلاش در مهار وزنه 169 کیلوگرمی ناکام بود و در سومین حرکت نیز موفق به مهار وزنه 170 کیلوگرمی نشد تا با همان رکورد 165 کیلوگرمی به عنوانی بهتر از هفتمی نرسد.


وزنه‌برداران گرجستان با 172 کیلوگرم، بلاروس 169 و ونزوئلا نیز با 169 کیلوگرم مدال‌های طلا، نقره و برنز این حرکت را به خود اختصاص دادند.

حرکت دوضرب:

محمد زارعی در حرکت اول دوضرب وزنه 196 کیلوگرمی را مهار کرد، اما در حرکت دوم در مهار وزنه 206 کیلوگرمی ناکام بود. وی در حرکت سوم نیز موفق یه مهار وزنه 207 کیلوگرمی نشد تا با همان 196 کیلوگرم به رده نهم دوضرب بسنده کند. زارعی با مجموع 361 کیلوگرم نهم شد.

علی میری در حرکت اول دوضرب موفق به مهار وزنه 202 کیلوگرمی شد، میری در سومین حرکت موفق به مهار وزنه 207 کیلوگرمی شد. اما در حرکت سوم موفق‌ به مهار وزنه 210 کیلوگرمی نشد تت با همان 207 کیلوگرم یه مدال برنز دوضرب و مجموع 374 کیلوگرم به مدال نقره مجموع دست یابد.

وزنه‌بردار ارمنستان‌ با مجموع 375 کیلوگرم قهرمان شد. مدال برنز مجموع هم وزنه‌بردار گرجستان با 371 کیلوگرم رسید.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها