علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی:

به ناحق چهارم جهان شدیم/ آنهایی که کُرسی اتحادیه جهانی ما را از دست دادند پاسخگو باشند

رئیس فدراسیون کشتی گفت: آنهایی که کرسی اتحادیه جهانی ما را به راحتی از دست دادند حالا باید پاسخگو باشند.

به ناحق چهارم جهان شدیم/ آنهایی که کُرسی اتحادیه جهانی ما را از دست دادند پاسخگو باشند
کد خبر: 344006
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۱۸:۳۳:۳۰

اعتمادآنلاین| علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در گفت و گو با بخش خبری شبکه سه سیما بیان کرد: در رشته های کشتی آزاد و فرنگی با اختلاف کمی مقام چهارم را به دست آوردیم این رتبه نسبت به دوره قبل که یازدهم شدیم در کشتی فرنگی نشان می دهد رشد خوبی داشته ایم. در دوره سرپرستی فدراسیون زحمت زیادی کشیده شد من هم کمترین نقش را داشتم.

وی افزود: در رشته آزاد ما به ناحق در رده چهارم جهان قرار گرفتیم به ما گفتیم که مقام سوم را کسب کرده‌ایم حتی به دنبال ما آمدند تا مربی ما را روی سکو بروند بعد لالوویچ صحبت کرد و گفت که جدول تغییر کرده است به کشتی‌گیر آمریکایی در وزن 86 کیلوگرم رتبه نهم داده شد و چهار پوئن به او دادند. گفتند سیستم جدول است این هم برای ما تجربه‌ای بود اما من قطعاً این موضوع را بررسی می‌کنم.

دبیر در مورد اعتراض به لالوویچ گفت: به ما گفته شد سیستم جدول مکانیزه است اما با روحیاتی که من دارم به سادگی این مسئله را قبول نخواهم کرد و من یک تیم برای آنالیز جدول گذاشته‌‌ام تا آن را بررسی کنند. ما کشتی‌گیران خوبی مثل حسن یزدانی، عبده‌ولی، نجاتی و... داریم. این کشتی‌گیران هم ممکن است در برخی از کشتی‌هایشان 50-50 یا 60به 40 باشد. به هر حال آنهایی که کرسی اتحادیه جهانی ما را به راحتی از دست دادند حالا باید پاسخگو باشند. ما نمی‌خواهیم حق کسی را به ما بدهند فقط می‌گوییم حق‌ ما خرده نشود.هر دو تیم آزاد و فرنگی ما می‌توانستند در دنیا دوم شوند ما با روس‌ها فاصله داریم این وضعیت واقعی کشتی ما است.

رئیس فدراسیون کشتی در مورد اینکه از عملکرد دو تیم آزاد و فرنگی راضی بودید یا نه، گفت: اول باید خدا و مردم راضی باشند من خادم مردم هستند بله من راضی هستم تیم‌های ما زحمت خودشان را کشیدند البته نواقصی هم داریم که با مربیان تیم ملی آنها را بررسی خواهیم کرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها