کد خبر: 344064
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۰۱:۰۵:۴۲
| |

قالیباف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

آمریکا ذلیل ترین دوران خود در منطقه را سپری می کند/ غرب زده‌ها زمان جنگ نیز حرف از تسلیم می‌زدند/ تمنا از دشمن نابخشودنی است

محمدباقر قالیباف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به اینکه امروزه آمریکا در منطقه ذلیل‌ترین دوران خود را سپری می‌کند، گفت: تمنا کردن از دشمن برای حل مشکلات نابخشودنی است.

آمریکا ذلیل ترین دوران خود در منطقه را سپری می کند/ غرب زده‌ها زمان جنگ نیز حرف از تسلیم می‌زدند/ تمنا از دشمن نابخشودنی است
کد خبر: 344064
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۰۱:۰۵:۴۲

اعتمادآنلاین| محمدباقر قالیباف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، شب گذشته در اجتماع یاد یاران که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، گفت: امام(ره) جبهه را یک دانشگاه می‌دانست در حالی که برخی همان زمان به غلط جنگ را خشونت‌طلبی می‌دانستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از فرماندهان دوران دفاع مقدس بیان کرد: تجربه 40 سال گذشته نشان داد استمرار انقلاب اسلامی به برکت فرهنگ غنی جبهه‌ها صورت گرفت.

غرب زده‌ها زمان جنگ نیز حرف از تسلیم می‌زدند

قالیباف با بیان اینکه حرف‌هایی که امروزه غرب‌زده‌ها صبح تا شب تکرار می‌کنند در دوران دفاع مقدس و ایام حماسه آفرینی‌های رزمندگان نیز وجود داشت، افزود: در همان زمان تفکر بنی‌صدری معتقد بود که چون سه برابر دشمن نیرو نداریم نمی‌توانیم در برابر او بایستیم.

وی با تأکید بر اینکه یادآوری خاطرات دوران دفاع مقدس برای ما ایمان به سنت‌های الهی را به همراه دارد، گفت: فرهنگ غنی دوران دفاع مقدس دو بال ایمان به خدا و تکیه بر مردم فداکار را داشت و با همین دو بال عزت به همراه آورد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهارکرد: مردم ما همان ملت فداکار و ایثارگر دهه 60 هستند که اگر در عرصه اقتصادی نیز بر آنان و به ویژه بر جوانان تکیه کنیم به پیروزی‌ها و موفقیت‌های بزرگی خواهیم رسید.

آمریکا در منطقه ذلیل‌ترین دوران خود را سپری می‌کند

قالیباف با اشاره به اینکه امروزه آمریکا در منطقه ذلیل‌ترین دوران خود را سپری می‌کند، بیان کرد: اندیشه مقاومت را امروزه می‌توان در مرز جولان در سوریه و در عرصه مقابله با رژیم صهیونیستی مشاهده کرد.

وی ادامه داد: ما هیچگاه جنگ طلب نبوده‌ایم اما تجربه ثابت کرده که نمی‌توان به ائمه کفر و استکبار اعتماد کرده و به دروغ به مردم راه پیشرفت را تسلیم در برابر دشمن نشان داد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروزه کسانی در برابر غرب واداده‌اند و برای اقتصاد کشور بن بست ایجاد می‌کنند، افزود: فرصت‌سوزی‌ها، دروغ‌های به مردم، تنبلی‌ها و رخوت‌ها نتیجه محور قرار گرفتن کدخدا به جای خدا است.

قالیباف با تأکید بر اینکه هیچگاه نمی‌گوییم تحریم هیچ تأثیر نداشته و تنها یک کاغذ پاره است، گفت: وقتی که در موضوع اقتصاد به مردم اعتماد نمی‌کنیم به ناچار اقتصاد به دست دلالان و شرکت های خصولتی می‌افتد.

تمنا از دشمن نابخشودنی است

وی با تبیین اینکه ایستادگی در برابر ائمه کفر عزت و استقلال به همراه دارد، اظهارکرد: تمنا کردن از دشمن برای حل مشکلات نابخشودنی است و هیچگاه این مسیر ما را به پیشرفت و حل مشکلات نخواهد رساند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه بیان کرد: یک مجلس کاردان، با فرهنگ جهادی و دلسوز برای مردم، دغدغه‌مند برای حل مشکلات کشور در رأس امور است.

قالیباف یادآور شد: اگر خواستار چنین مجلسی هستیم در ماه‌های آتی نباید تحت تأثیر جوسازی‌های فرهنگ غرب قرار بگیریم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها