معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران:

شهرداری به مدارس دوچرخه می‌دهد/ وام 5 میلیونی شهرداری برای خرید دوچرخه

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: شهرداری برای خرید دوچرخه‌های برقی، به شهروندان وام 5 میلیون تومانی با اقساط 2 ساله می‌دهد.

شهرداری به مدارس دوچرخه می‌دهد/ وام 5 میلیونی شهرداری برای خرید دوچرخه
کد خبر: 344079
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۰۸:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران، با اشاره به دستور شهردار تهران مبنی بر ارائه وام بدون بهره برای خرید دوچرخه به شهروندان گفت: روز یکشنبه طرح این موضوع تصویب شد و به زودی از طریق صندوق کارآفرینی امید این وام را به تعداد 2 هزار نفر از متقاضیان پرداخت خواهیم کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران تصریح کرد: از آنجایی که بانک شهر به دنبال سود گرفتن بود، پرداخت وام دوچرخه از این طریق منتفی شد و این وام از طریق صندوق کارآفرینی امید فعلا در سطح کارمندی به شهروندان پرداخت می‌شود و در آینده به سطوح دیگر مردم توسعه خواهد یافت.


او در پایان در خصوص مبلغ این وام گفت: برای دوچرخه‌های دنده‌ای تا 2 میلیون و 500 هزار تومان و برای دوچرخه‌های برقی تا 5 میلیون تومان وام می‌دهد که اقساط آن هم 2 ساله است.

شهرداری به دانش آموزان دوچرخه می‌دهد

محسن پورسید آقایی در حاشیه مراسم اعطای 100 دستگاه دوچرخه پسرانه ابوریحان در منطقه 17 تهران اظهار داشت: این اقدام جهت توسعه فرهنگ دوچرخه سواری در پایتخت انجام گرفته است و دوچرخه ها بیمه شده و در اختیار مدرسه برای اعطا به دانش آموزان قرار می‌گیرد.

وی افزود: دانش‌آموزانی که برای تردد نیاز به دوچرخه دارند و یا مرتب و درس‌خوان هستند دوچرخه های مربوطه به آنها داده می شود.

معاون شهردار تهران خاطرنشان کرد: دانش‌آموزانی که معدل خوب داشته باشند نیز در پایان سال مدیر مدرسه می‌تواند این دوچرخه ها را به آنها هدیه دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران و فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها